  • 1. Data: 2002-03-22 10:42:42
    Temat: Suma depozytow w systemie bankowych
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hej.
    Czy moglby mnie ktos poratowac linkiem (potrzebne mi zrodlo!!!) z aktualnym
    danymi dotyczacymi suma depozytow zgromadzonch w polskim systemie bankowym.
    Najlepiej gdyby to bylo sektor przedsiebiorstw i ludnosci - tak, zebym mogl
    wyliczyc :) ten stosunek depozytow....

    Z gory dzieki!

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-22 10:52:07
    Temat: Re: Suma depozytow w systemie bankowych
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ma ktos nowsze dane od tych?? (ale ze zrodlem :)))

    Depozyty sektora niefinansowego (263,1 mld zł) zwiększyły się o 9,2%
    (realnie o 6,2%) w stosunku do grudnia 2000 r. w wyniku przyrostu o 12,9%
    (realnie o 9,8%) depozytów terminowych osób prywatnych. Długoterminowe
    oszczędności gospodarstw domowych stanowiły 85% przyrostu depozytów banków w
    tym okresie.
    Banki odnotowały wzrost zainteresowania depozytami w walutach obcych zarówno
    osób fizycznych, jak i podmiotów gospodarczych, co znalazło odzwierciedlenie
    w wyższym (o 1,5 pkt proc.) ich udziale w depozytach ogółem (19,7%).

    Depozyty przedsiębiorstw (52,1 mld zł) zmalały o 0,9 mld zł (o 1,7%), co ma
    związek z sezonowymi wahaniami aktywności gospodarczej przedsiębiorstw i,
    tym samym, rozliczeń finansowych.

  • 3. Data: 2002-03-22 11:01:59
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Najlepiej gdyby to bylo sektor przedsiebiorstw i ludnosci - tak, zebym mogl

    spróbuj

    http://www.nbp.pl/statystyka/wyniki_dwn/Synt2001_09.
    doc

    a ogólniej:
    http://www.nbp.pl/statystyka/index.html

    kpjm

  • 4. Data: 2002-03-22 11:11:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > http://www.nbp.pl/statystyka/wyniki_dwn/Synt2001_09.
    doc

    > a ogólniej:
    > http://www.nbp.pl/statystyka/index.html

    no wlasnie stamtad wzialem ten pozniej cytowany fragment :)))
    Narazie to wladowalem do pracy, ale do czerwca to sie troche zestarzeje :)))

  • 5. Data: 2002-03-22 11:43:32
    Od: <k...@p...onet.pl>

    doc

    > no wlasnie stamtad wzialem ten pozniej cytowany fragment :)))
    > Narazie to wladowalem do pracy, ale do czerwca to sie troche zestarzeje :)))

    niestety zanim pojawiła się moje info ty już błysnąłeś swoją wiedzą :)))

    jednym z wyjść jest zatrudnienie firmy, która zrobi Ci taką analizę :))

  • 6. Data: 2002-03-22 12:25:58
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    A patrzyłeś na zakładkę Szeregi Czasowe, tam jest skonsolidowany bilans
    systemu bankowego.
    Robert

  • 7. Data: 2002-03-23 15:23:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 22 Mar 2002 11:42:42 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Hej.
    >Czy moglby mnie ktos poratowac linkiem (potrzebne mi zrodlo!!!)

    Moze sproboj w literaturze magisterki wpisac np
    Adresy WWW juz tam proewadzacych nie dziwia, mozna pojsc o krok dalej
    :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-03-23 15:30:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moze sproboj w literaturze magisterki wpisac np
    > Adresy WWW juz tam proewadzacych nie dziwia, mozna pojsc o krok dalej

    mnie nie dziala :(

  • 9. Data: 2002-03-23 15:34:40
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 23 Mar 2002 16:30:46 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >mnie nie dziala :(

    OE nie radzi sobie z message-ID ?! To byl link to twojego pierwszego
    postu w watku.

  • 10. Data: 2002-03-23 15:44:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>