    From: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak dziala KB24 slow kilka (dlugie)
    Date: Fri, 22 Mar 2002 12:06:39 +0000 (UTC)

    > 1. w tytule przelewu wpisalem 37 znakow, a mozna tylko 35 - buahahahaha !! -
    > tylko ze kurde nigdzie o tym nie wspomnieli a system przepuszcza bez
    > problemu,
    > ograniczenia do 35 znakow nie skomentuje :-((
    > 2. nie podalem adresu odbiorcy w 2 przelewie - w niejednym banku
    > realizowalem przelewy podajac tylko nazwe, problemow nie bylo
    > nie musze chyba wspominac, ze system takze przepusil bez problemu

    tez nie lubie KredytBanku. Co wiecej, nie lubi ich osoba, ktora tam pracowala -
    zapewniam, ze nie jako kasjerka :)

    ALe jesli chodzi o ograniczenie do 35 znakow, to mozna miec tylko pretensje do
    ich systemu, ze przy zlecaniu przelewu tego nie kontroluje. Jest to
    ograniczenie KIRu - tytul moze miec 4 linijkipo 35 znakow kazda. A jesli chodzi
    o adres, to wydaje mi sie, ze to jest tez wytyczna KIRu, ze adres nie jest
    wymagany. Chcialbym miec wiedze czas i ochote klocic sie z kazdym bankiem w
    przypadku ich bledu :)