  • 11. Data: 2005-10-02 15:41:56
    Temat: Re: inteligo - nowa karta visa - zaginęła :(
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    trainer napisał(a):

    > jak ktoś już się chce zabezpieczać na całego, to
    > w inteligo możesz utworzyć konto o nazwie np. "zapasy" i trzymać tam te
    > przysłowiowe 100zł wymagane do zniesienia opłaty za konto, a na koncie
    > do ktorego jest podpięta karta mieć saldo zerowe, i na kilka minut przed
    > zapłatą robić przelew - uchroni to przed sąsiadem i przed wszystkimi.

    rady sluszne jak najbardziej i nie tylko dla paranoikow. tylko, ze:
    1. na obydwoch kontach nalezaloby nadwyzke 100,00 PLN utrzymywac dla
    unikniecia oplat;
    2. jesli chce sie ta karta placic rowniez w sklepach to nic z tego nie
    bedzie, bo przeciez musza byc zawsze jakies srodki na koncie z nia
    powiazanym.

    chyba, ze wystapic o karte do drugiego konta. ale to dodatkowe stale koszty.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad

  • 12. Data: 2005-10-02 16:29:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Oct 2005 17:41:56 +0200,
    osoba podpisana: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>
    napisała:
    [...]
    > 1. na obydwoch kontach nalezaloby nadwyzke 100,00 PLN utrzymywac dla
    > unikniecia oplat;

    Ale masz coś na poparcie tego twierdzenia ?
    KJ

    GNU is Not Unix

  • 13. Data: 2005-10-02 16:49:06
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "--- konrad ---" <m...@U...NUMBERSpl>
    napisał w wiadomości news:dhov45$hna$1@inews.gazeta.pl...

    > rady sluszne jak najbardziej i nie tylko dla paranoikow. tylko, ze:
    > 1. na obydwoch kontach nalezaloby nadwyzke 100,00 PLN utrzymywac dla
    > unikniecia oplat;

    Nie pisz bzdur. Konto jest jedno i jedno tylko wystarczy 100 zl.
    To o czym piszesz, sa to rachunki. Rachunkow mozesz miec do woli i tylko
    jedno 100 zl zwolni Ci eod oplat za konto.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2005-10-02 17:02:03
    Od: trainer <t...@p...org>

    --- konrad --- wrote:

    > 2. jesli chce sie ta karta placic rowniez w sklepach to nic z tego nie
    > bedzie, bo przeciez musza byc zawsze jakies srodki na koncie z nia
    > powiazanym.

    jak się ma telefon z WAP over GPRS to akcja przelania kasy powinna zająć
    kilka minut i kosztować parę groszy - więc można być także paranoikiem
    mobilnym jak się człowiek uprze :-))

    trainer

  • 15. Data: 2005-10-02 18:03:30
    Od: trainer <t...@p...org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Pornosite :-)

    no niby tak, ale przy współpracy wszystkich zainteresowanych (a przede
    wszystkim content providera który pewnie jest za granicą) da się
    namierzyć oglądacza :))

  • 16. Data: 2005-10-02 18:10:49
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Dużo ludzi tak robi ale ja nie mogę przelać na kilka minut przed zakupem
    bo tanie telefony z wap są dopiero od niedawna i nie mam takiego. Mogę
    przelać na godzinę przed zakupem jeśli nie wyjeżdżam.

  • 17. Data: 2005-10-02 18:14:36
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    To już szybciej doczekamy kart czipowych i 3dsecure i wyjdzie na to samo a
    nawet lepiej.

  • 18. Data: 2005-10-02 18:19:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Andrzej napisał(a):

    > Dużo ludzi tak robi ale ja nie mogę przelać na kilka minut przed zakupem
    > bo tanie telefony z wap są dopiero od niedawna

    Niedawna? No, będzie to kilka lat. Zależy od tego kto co uważa za
    "niedawno".

    > i nie mam takiego. Mogę
    > przelać na godzinę przed zakupem jeśli nie wyjeżdżam.

    Kup sobie aktywację w Orange i przelewaj za darmo via automatyczny
    serwis telefoniczny na 0800.

  • 19. Data: 2005-10-02 21:09:43
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > Gdyby tak bylo (mozna wyciagnac pieniadze itp.) to nikt by konta w PKO nie
    > zakladal. Nie mam konta w Inteligo, ale banki zazwyczaj (zawsze?)
    > przysylaja karty nieaktywne, a do aktywacji pewnie trzeba zadzwonic i
    > zidentyfikoweac sie.
    > Wedlug mnie nie masz sie czym martwic.
    >
    > P.S.
    > Na pewno Inteligo automatycznie wysyla kolejna karte?

    Należy jak najszybciej zmienić adres korespondencyjny żeby już nic z
    Inteligo nie przyszło na stary adres.