  • 1. Data: 2005-10-02 06:42:13
    Temat: mbank - problem z naliczonymi odsetkami
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Wczoraj naliczyli mi odsetki na kontach, ale są na nie założone blokady,
    przez co powstał dość poważny problem - nie mogę ruszyć emaksa +, bo jak
    wiadomo na miesiąc jest tylko 1 darmowy przelew. Jeśli wycofam dziś wkłady,
    będę musiał czekać miesiąc na późniejszą możliwośc wycofania procentów.
    Pytanie do Was: dziś jest 2 października, kiedy mBank nie tylko dopisze, ale
    również zniesie blokady na odsetki?

  • 2. Data: 2005-10-02 07:33:23
    Temat: Re: mbank - problem z naliczonymi odsetkami
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2005 08:42:13 +0200,
    osoba podpisana: Szymon <v...@w...epf.pl>
    napisała:
    [...]
    > Pytanie do Was: dziś jest 2 października, kiedy mBank nie tylko dopisze, ale
    > również zniesie blokady na odsetki?
    Jutro.

    > --
    Zrób coś z tym.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 3. Data: 2005-10-02 07:53:38
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Dnia Sun, 2 Oct 2005 08:42:13 +0200,
    > osoba podpisana: Szymon <v...@w...epf.pl>
    > napisała:
    > [...]
    > Jutro.

    Super. Czyli de facto kapitalizacja następuje 3 października, bo wtedy z
    tych pieniążków mogę skorzystać. Szlag by to... W Lukasie miałem 1.10 i od
    razu do dyspozycji. Najbardziej denerwuje mnie te, że przez te odsetki nie
    mogę ruszyć kapitału, a jest pilnie potrzebny.

  • 4. Data: 2005-10-02 13:18:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 2 Oct 2005 08:42:13 +0200, "Szymon" <v...@w...epf.pl>
    wrote:

    >dziś jest 2 października, kiedy mBank nie tylko dopisze, ale
    >również zniesie blokady na odsetki?
    Mozesz to sprawdzic w blokadach. I jak sprawdzisz to bedziesz wiedzial
    ze:

    Data rejestracji Data zakończenia Kwota Opis blokady
    30-09-2005 02-10-2005 ******* ŚRODKI Z KAPITALIZACJI RACHUNKU

    Czyli pojawia sie 03.10 :)

    WAM
    --