  • 1. Data: 2007-09-05 11:27:01
    Temat: Konto firmowe Inteligo - 4,5 zł. za wypłatę z bankomatu?
    Od: necik <n...@s...pl>

    Czy ja dobrze widzę?
    Inteligo pobiera 4,5 zł (konto firmowe) za wypłatę z własnych bankomatów?

  • 2. Data: 2007-09-05 12:36:16
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "necik" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ja dobrze widzę?
    > Inteligo pobiera 4,5 zł (konto firmowe) za wypłatę z własnych
    > bankomatów?

    fajnie nie? :)
    mnie też raz nacięli - i to był jeden z powodów, że nie mam u nich już
    konta firmowego...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-09-05 13:53:02
    Od: necik <n...@s...pl>

    > fajnie nie? :)
    > mnie też raz nacięli - i to był jeden z powodów, że nie mam u nich już
    > konta firmowego...

    W takim razie pozostaje tylko wybierać w kasie za free, lub szybki
    przelew QM na konto prywatne :]

  • 4. Data: 2007-09-05 14:01:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    necik wrote:
    > Czy ja dobrze widzę?
    > Inteligo pobiera 4,5 zł (konto firmowe) za wypłatę z własnych
    > bankomatów?

    A co w tym dziwnego?
    Jest jakiś bank, który pozwala nawet z własnego bankomatu
    na wypłatę bez prowizji z konta firmowego?

  • 5. Data: 2007-09-05 20:09:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    necik <n...@s...pl> napisał(a):
    > Czy ja dobrze widzę?
    > Inteligo pobiera 4,5 zł (konto firmowe) za wypłatę z własnych bankomatów?

    nic dziwnego, wszystkie banki mają w TOiP taką opłatę, wyplata gotówki w
    kasie jest jeszcze droższa

  • 6. Data: 2007-09-05 21:15:50
    Od: necik <n...@s...pl>

    RobertS pisze:

    > nic dziwnego, wszystkie banki mają w TOiP taką opłatę, wyplata
    gotówki w
    > kasie jest jeszcze droższa

    Dziwi mnie to że według cennika:

    Wypłata gotówki w oddziale Banku = 0 zł.
    Wypłata w bankomatach własnych Banku = 4,50 zł.

  • 7. Data: 2007-09-05 21:40:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W takim razie pozostaje tylko wybierać w kasie za free, lub szybki przelew
    > QM na konto prywatne :]

    Do tego szybkie przelewy (niekoniecznie QM) na konto prywatne pozwalaja
    uniknac wrednej comiesiecznej oplaty 3,99 :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-09-05 21:42:11
    Od: necik <n...@s...pl>

    SDD pisze:

    > Do tego szybkie przelewy (niekoniecznie QM) na konto prywatne pozwalaja
    > uniknac wrednej comiesiecznej oplaty 3,99 :)

    Niestety, każdorazowo (nie miesięcznie)...

  • 9. Data: 2007-09-05 22:00:23
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    necik pisze:

    > Wypłata gotówki w oddziale Banku = 0 zł.
    > Wypłata w bankomatach własnych Banku = 4,50 zł.

    Tak naprawdę jest. Wypłata na kartę tylko w okienkach (oddziały+agencje)
    posiadających terminale karciane - lista na stronach PKO BP.

  • 10. Data: 2007-09-05 22:55:52
    Od: necik <n...@s...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Tak naprawdę jest. Wypłata na kartę tylko w okienkach (oddziały+agencje)
    > posiadających terminale karciane - lista na stronach PKO BP.

    Tzn. chodzi o placówki które na liście oznaczone są jako "Oddział
    prowadzi obsługę home banking" ?