  • 21. Data: 2002-01-09 09:30:18
    Temat: Re: inteligo i zakupy przez inet
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> (news:a1h284$9j0$1@news.onet.pl):
    > Chyba jednak nie muszą jej nawet gubić. Numer
    > karty jest odnotowywany na każdym slipie a także,

    Jasne. Dlatego lepiej płacić poza internetem delfinkami, a Inteligo zostawić
    sobie jako bezpłatną eKartę i do sporadycznych awaryjnych sytuacji.

  • 22. Data: 2002-01-09 09:30:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 10:24:06AM +0100, Sark wrote:

    > Chyba jednak nie muszą jej nawet gubić. Numer
    > karty jest odnotowywany na każdym slipie a także,

    O! Wlasnie o to mi chodzilo.

    I dlatego mnie bawily rozwiazania robienia drugiej karty z czego tylko
    jedna do internetu.

    Pomysl z kontem bez karty tez OK, ale uzyteczne jak cholera.

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-01-09 12:50:00
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ty wiesz, ja wiem. Moze jeszcze niektorzy uczestnicy pbb wiedza.
    >
    > Ale oni maja troche wiecej niz 2k klientow, ponoc.

    Inteligo uzywam wylacznie do paltnosci w Interecie trzymajac tam jakies 200
    zl - w razie potrzeby przelewam z mBanku kase i jest to bardzo dobre
    roziwazanie jak dla mnie.

    --
    JaKi

    P.S. A tak prawde mowiac ktory sprzedawca wie ze Inteligo mozna placic w
    necie? niezbyt wielu ich by sie znalazlo a na slipie jest zaznaczone VISA i
    numer - rownie dobrze moze to byc np VE z [BZWBK]

  • 24. Data: 2002-01-09 14:05:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 01:50:00PM +0100, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Inteligo uzywam wylacznie do paltnosci w Interecie trzymajac tam jakies 200
    > zl - w razie potrzeby przelewam z mBanku kase i jest to bardzo dobre
    > roziwazanie jak dla mnie.

    A, to jest rowniez metoda.

    > P.S. A tak prawde mowiac ktory sprzedawca wie ze Inteligo mozna placic w
    > necie? niezbyt wielu ich by sie znalazlo a na slipie jest zaznaczone VISA i
    > numer - rownie dobrze moze to byc np VE z [BZWBK]

    Powiedzmy tak - pierwsze 6 numerkow, zwanych przez zlosliwych BIN (a
    nie COM ani EXE) dosc precyzyjnie charakteryzuje co to za karta ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-01-09 14:14:25
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    (news:20020109150458.H29251@diuna.pingwin.waw.pl):
    > Powiedzmy tak - pierwsze 6 numerkow, zwanych przez zlosliwych BIN (a
    > nie COM ani EXE) dosc precyzyjnie charakteryzuje co to za karta ;-)

    To prawda, ale przecietny sprzedawca/kelner tego nie wie. Znacznie latwiej
    mu spisac dane z jakiejs karty w oczywisty sposób wypuklej.

  • 26. Data: 2002-01-09 14:20:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 03:14:25PM +0100, Robert wrote:

    > To prawda, ale przecietny sprzedawca/kelner tego nie wie. Znacznie latwiej
    > mu spisac dane z jakiejs karty w oczywisty sposób wypuklej.

    Kelner do tego nie jest wymagany. Podczas wysylki taki pos drukuje
    sobie zestawienie transakcji, ktore potem sklep jako dowod zachowuje
    sobie. Jaka masz gwarancje ze mlody syn pani ksiegowej nie wpadnie na
    pomysl aby przepisac co ciekawsze numerki? Kelner czy inny sprzedawca
    do tego nie jest potrzebny.

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-01-09 14:34:24
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    (news:20020109151904.I29251@diuna.pingwin.waw.pl):
    > Kelner do tego nie jest wymagany.
    Użyłem "kelner" w znaczeniu uogólnionym :)

    > sobie. Jaka masz gwarancje ze mlody syn pani ksiegowej nie wpadnie na
    > pomysl aby przepisac co ciekawsze numerki? Kelner czy inny sprzedawca

    No nie mam; dlatego staram się nie płacić w takich miejscach żadną kartą
    MOTOIO.

  • 28. Data: 2002-01-09 15:13:11
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Popiel"
    <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo uzywam wylacznie do paltnosci w
    Interecie trzymajac tam jakies 200
    > zl - w razie potrzeby przelewam z mBanku kase i
    jest to bardzo dobre
    > roziwazanie jak dla mnie.

    Hmm ... to nie lepszy juz byłby sam mBank ze swoja
    ekartą ?
    Proces przelewania z mbanku do inteligo troche
    trwa a i rozładować tego kontna nie można tak
    szybko jak w ekarcie

    Sark

  • 29. Data: 2002-01-09 15:18:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie. Jaka masz gwarancje ze mlody syn pani
    ksiegowej nie wpadnie na
    > pomysl aby przepisac co ciekawsze numerki?

    A czy jest naprawdę taka konieczność aby na
    slipach pojawiał sie pełny numer karty (VE, VC) a
    nie może byc tak jak jest na wydrukach z
    bankomatów - numer częściowo wykropkowany. /

    Sark

  • 30. Data: 2002-01-09 15:21:54
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> (news:a1hmmh$dhp$1@news.onet.pl):
    > Hmm ... to nie lepszy juz byłby sam mBank ze swoja
    > ekartą ?

    Ale ekarta płatna

    > Proces przelewania z mbanku do inteligo troche
    > trwa a i rozładować tego kontna nie można tak
    > szybko jak w ekarcie

    Jak nie można? W czasie rzeczywistym można.

    Poza tym jak rozładujesz, to nie zapłacisz, a w eKarcie rozładujesz, ściągną
    z eKonta.