  • 1. Data: 2002-01-07 12:20:39
    Temat: pozyczka bez odroczonego wojska
    Od: "Piotr Cywicki" <p...@p...net>

    Witam, poszukuje banku lub instytucji udzielajacej pozyczki osobom nie
    posiadajacym odroczonej na stale sluzby wojskowej.

    Kwota pozyczki ok. 15000 - 2000 zl, zarobki miesieczne powyzej 3000zl netto

    pozdrawiam

    prosze o info na priv.

    Piotr Cywicki
    www.pcywicki.net

  • 2. Data: 2002-01-07 13:38:46
    Temat: Re: pozyczka bez odroczonego wojska
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Cywicki" <p...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadajacym odroczonej na stale sluzby wojskowej.
    >
    > Kwota pozyczki ok. 15000 - 2000 zl, zarobki miesieczne powyzej 3000zl

    LUKAS - ale tam nie jest tanio

  • 3. Data: 2002-01-07 16:02:42
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

> [...]
    > posiadajacym odroczonej na stale sluzby wojskowej.
    >
    > Kwota pozyczki ok. 15000 - 2000 zl, zarobki miesieczne powyzej 3000zl

    w pko bp jak bralem kredyt odnawialny to nie pytali sie o wojsko. fakt ze
    kwota byla okolo 2 razy mniejsza, ale chyba nie maja czegos takiego w ogole
    w procedurze dla tego kredytu (nie wiem jak z gotowkowym).

    wojtek

  • 4. Data: 2002-01-07 20:42:06
    Od: "Pakilo" <k...@p...onet.pl>

    > w pko bp jak bralem kredyt odnawialny ...

    to miales szczescie, mnie juz scigneli i zamiast 6-krotnosci dostalem tylko
    2,5-krotnosc, panienka z okienka powiedziala mi ze od 01.2001 maja obowiazek
    spawdzac takze wojsko
    pozdrawiam