  • 1. Data: 2002-01-07 12:09:48
    Temat: Debet w mBanku?
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Sorrki jeśli było ale w zeszłym roku mBank mówił że do końca roku 2001
    pojawi się w ofercie debet na koncie - może to też inaczej ujeli że wkrótce
    (od wrześnie) a póki co mamy styczeń i cicho o tym a w mlini powiedzieli że
    wkrótce.
    pyt nr 1 - co to znaczy wkrótce ??? proszę o zdecydowanie ile to dni
    pyt nr 2 - czy po ostatniej konserwacji systemu mBank nie chodz jakby
    wolniej??????
    Dzięki za odpowiedz

    --
    Marcin K

  • 2. Data: 2002-01-07 13:00:03
    Temat: Re: Debet w mBanku?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a1c3fp$f7c$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pojawi się w ofercie debet na koncie - może to
    też inaczej ujeli że wkrótce
    > (od wrześnie) a póki co mamy styczeń i cicho o

    każdy chcialby to wiedzieć, ostania ankieta na
    stronie mbnkowej wykazała że jest to najchętniej
    oczekiwany produkt w 2002 r
    ///Odpowiedzi na pytanie tygodnia
    Co najbardziej chciałbyś otrzymać od mBanku w
    przyszłym Roku?
    konto firmowe 1001
    kredyt w rachunku 2200 ////

    > proszę o zdecydowanie ile to dni

    obawiam sie, że nawet wspólnie wypracowana na pbb,
    decyzja w tej sprawie, niewiele zmieni :-))

    > pyt nr 2 - czy po ostatniej konserwacji systemu
    mBank nie chodz jakby
    > wolniej??????

    Szczerze mówiąc u mnie chodzi szybciej ale sprawdź
    poleceniem tracert lub programem visual route czy
    ktoś po drodze nie zawinił

    Sark