  • 61. Data: 2002-01-16 23:32:57
    Temat: Re: inteligo i zakupy przez inet
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 17:52:37 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >4. Chcesz mieć dużo lepszy interfejs użytkownika.

    Lepszy? Jak na razie to widzę mało czytelny:
    http://www.b7.pl/~tristan/inteligo.jpg
    Również wygoda jest średnia taka. mBankowy jakoś intuicyjnie mi
    podchodzi. A tutaj szukam jakoś i nie bardzo umiem od razu połapać co
    i dlaczego.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)