  • 1. Data: 2009-05-27 06:57:01
    Temat: [info] Ranging kk według Open Finance
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Pojawiło się kolejne zestawienie:

    http://tinyurl.com/rankingkk
    http://preview.tinyurl.com/rankingkk

    Trzy pierwsze pozycje - Alior, GE Money i Toyota
    Trzy ostatnie pozycje - Cetelem, Kredyt Bank i PeKaO

    Do artykułu dołączona duża tabela w excelu, niestety nie mam czasu teraz
    tego przeglądać. Wyniki jak wyniki ale trochę tych kart tam nazbierali,
    także do porównania jak znalazł.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-05-27 08:07:17
    Temat: Re: Ranging kk według Open Finance
    Od: b...@g...com

    On 27 Maj, 08:57, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > Do artykułu dołączona duża tabela w excelu, niestety nie mam czasu teraz
    > tego przeglądać. Wyniki jak wyniki ale trochę tych kart tam nazbierali,

    w zestawieniu nie ma oczywiscie jednej z najlepszych moim zdaniem kart
    polbank era:
    -1% zwrotu
    - darmowe powiadomienia o transakcjach(oraz przypomnienie o splacie)
    - tylko 36 transakcji w roku zwalnia z oplaty
    - wada oczywiscie zerowy podglad online w necie.

  • 3. Data: 2009-05-27 08:09:06
    Od: b...@g...com

> [...]
    >
    > Do artykułu dołączona duża tabela w excelu, niestety nie mam czasu teraz
    > tego przeglądać. Wyniki jak wyniki ale trochę tych kart tam nazbierali,

    a i jeszcze najlepsze przeliczniki walutowe(z reguly troche ponizej
    kursow srednich nbp)

  • 4. Data: 2009-05-27 08:50:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 May 2009 01:07:17 -0700, bartlomiej.wiecek napisał(a):

> [...]
    > - darmowe powiadomienia o transakcjach(oraz przypomnienie o splacie) -
    > tylko 36 transakcji w roku zwalnia z oplaty - wada oczywiscie zerowy

    No fakt karta prawie idealna tylko psuje ją trochę ten telefon u
    konkretnego operatora, niestety.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-05-27 09:01:57
    Od: b...@g...com

    On 27 Maj, 10:50, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No fakt karta prawie idealna tylko psuje ją trochę ten telefon u
    > konkretnego operatora, niestety.
    >
    > --
    > xbartx
    niestety nie ma idealow:-) ale jak ktos ma telefon w erze i nie za
    bardzo przeszkadza mu brak podgladu transakcji online...

  • 6. Data: 2009-05-27 09:11:08
    Od: luc <b...@g...net>

    On 27 Maj, 10:07, b...@g...com wrote:
> [...]
    > - tylko 36 transakcji w roku zwalnia z oplaty
    > - wada oczywiscie zerowy podglad online w necie.

    Ano wlasnie - możliwe, ze nie brali jej pod uwagę, gdyż aby ją dostać
    trzeba posiadać numer w erze...
    Ja po początkowych problemach 'wieku dziecięcego' jestem z karty
    zadowolony. Pobrali mi prowizję za rozłożenie salda przenoszonej
    'złotej rybki mbanku' na raty, mimo, że kwota była poniżej 500 pln,
    więc fizycznie nie została rozłożona na raty.
    Przepychanki reklamacyjne trwały jakiś czas; nawet panienka z okienka'
    sama się śmiała z płacenia za coś, z czego nie skorzystałem. Suma
    sumarum kasę oddali i teraz już wszystko działa jak należy...

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2009-05-27 09:16:23
    Od: k...@o...pl

    On 27 Maj, 11:11, luc <b...@g...net> wrote:

    > Ano wlasnie - możliwe, ze nie brali jej pod uwagę, gdyż aby ją dostać
    > trzeba posiadać numer w erze...
    Ciekawe czy inni operatorzy zrobią coś podobnego - ich oferty
    wyglądają bardzo marnie przy tej karcie. Karta Polbank Era to
    przykład, że karta może być tak dobra, żeby zachęcać do zmiany
    operatora.

  • 8. Data: 2009-05-27 09:18:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 08:50:38 +0000, xbartx napisał(a):

    > No fakt karta prawie idealna tylko psuje ją trochę ten telefon u
    > konkretnego operatora, niestety.

    Kupujesz tiktaka, załatwiasz kartę, wyrzucasz tiktaka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-05-27 09:23:52
    Od: b...@g...com

    On 27 Maj, 11:18, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Kupujesz tiktaka, załatwiasz kartę, wyrzucasz tiktaka.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    mozna i tak. tyle ze wtedy nie korzystasz z potwierdzen transakcji co
    moim zdaniem znacznie podnosi bezpieczenstwo (od razu wiesz o kazdym
    fraudzie na karcie).

  • 10. Data: 2009-05-27 09:25:24
    Od: luc <b...@g...net>

    On 27 Maj, 11:18, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Kupujesz tiktaka, załatwiasz kartę, wyrzucasz tiktaka.

    Chyba to tak nie zadziała, bo w regulaminie napisali:

    " W razie utraty przez Posiadacza Karty Kredytowej
    Polbank-Era statusu Klienta PTC lub w przypadku
    rozwiązania zawartej pomiędzy Bankiem a PTC
    umowy o współpracy, dotyczącej wydawania Kart
    Kredytowych Polbank-Era, Posiadacz Karty Kre-
    dytowej Polbank-Era utraci uprawnienia, o których
    mowa w ust. 2, 4 i 5 powyżej od Okresu Rozlicze-
    niowego następującego bezpośrednio po dacie,
    w której przestał być Klientem PTC, lub w której ww.
    umowa o współpracy uległa rozwiązaniu.
    9. Od Okresu Rozliczeniowego następującego bez-
    pośrednio po dacie, w której Posiadacz Karty
    Kredytowej Polbank-Era utracił status Klienta
    PTC, przedmiotowa Karta pozostaje nadal ważna
    do upływu daty jej ważności, z tym że ulega prze-
    kształceniu w Kartę z segmentu Kart Komforto-
    wych zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Karty Kre-
    dytowej i Tabelą Oprocentowania i Spłaty Karty
    Kredytowej. Postanowienia niniejszego ustępu
    stosuje się odpowiednio do sytuacji rozwiąza-