  • 1. Data: 2009-05-26 21:58:56
    Temat: Czy ktoś przenosił kartę do Kredyt Banku ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Jak wygląda procedura, jakie kwity trzeba donieść i czego się po tym
    banku spodziewać ? Mnie zainteresowało promo 9,9 % w ciągu pierwszych
    12 miesięcy posiadania karty w ramach bonusu za przeniesienie. I
    oczywiście, karta w pierwszym roku za darmo.

  • 2. Data: 2009-05-26 22:01:13
    Temat: Re: Czy ktoś przenosił kartę do Kredyt Banku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > 12 miesięcy posiadania karty w ramach bonusu za przeniesienie. I
    > oczywiście, karta w pierwszym roku za darmo.

    Nie spotkałem się jeszcze z dobrą opinią na temat tego banku. Za to
    słyszałem wiele złych.

    Zauważ, że się o nim nic nie pisze, a to promocja to już jest od dawna.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-27 01:38:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 00:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie spotkałem się jeszcze z dobrą opinią na temat tego banku. Za to
    > słyszałem wiele złych.

    Co gorsza, ja też !

    > Zauważ, że się o nim nic nie pisze, a to promocja to już jest od dawna.

    Skusiła mnie głównie dlatego, że nigdy nie korzystałem z usług tego
    banku.

  • 4. Data: 2009-05-27 05:23:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 26 May 2009 14:58:56 -0700 (PDT)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > 12 miesięcy posiadania karty w ramach bonusu za przeniesienie. I
    > oczywiście, karta w pierwszym roku za darmo.

    Kolega się musiał wpakować w kredyt gotówkowy i go nie przypilnowałem i
    w bonusie dostał konto z kartą debetową (oczywiście za 8pln/m-c czy
    jakoś tak) zamiast rachunku technicznego :/
    Dostęp przez www nawet niezły, mniej więcej wszystko jest, ale nie
    zgłębiałem zbyt mocno. Znam w sumie tylko jedną osobę, która ma tam
    konto, ale z racji tego że ma tam znajomości ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-05-27 07:09:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    >Dostęp przez www nawet niezły,

    dobre! :)

    sprobuj wydrukowac potwierdzenie przelewu albo siegnac w historie operacji >
    6 miesiecy,
    w ogole zesrac sie mozna przy robieniu przelewu, o bezsensownym wpisywaniu
    kodu z obrazka juz ktos tu wspominal..

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 6. Data: 2009-05-27 08:27:37
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > czego się po tym
    > banku spodziewać ?

    Niczego dobrego. Skasowałem tam niedawno rachunek i nawet przez moment nie
    żałowałem tej decyzji.
    Kiepski serwis internetowy z interfejsem Commodore C 64, papierowe wyciągi
    do domu bez możliwości zawieszenia tego, belkowe naliczane nawet za 30
    groszy odsetek na rachunku, płatne przelewy w internecie, drogie rachunki,
    kiepskie oprocentowanie i wreszcie najwazniejsze - na każdym kroku chcą Ci
    wcisnąć jakieś ubezpieczenie. Ja rozumiem że są z Wartą w jednej grupie
    kapitałowej, ale do k...y nędzy jak idę do banku to chcę iść do banku a nie
    ubezpieczyć samochód. Dopóki ktoś tam tego nie zrozumie, moja noga w tej
    instytucji więcej nie postanie.

    --
    AS

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4107 (20090527) __________

  • 7. Data: 2009-05-27 11:08:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 10:27, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:

    Co prawda myslałem tylko o karcie kredytowej, niemniej dziękuje za
    wszystkie opinie. Mam pod nosem dwa oddziały, to się przejdę i
    porozmawiam, a przy okazji pies pobiega.

  • 8. Data: 2009-05-27 11:24:32
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-05-27 13:08, *szczurwa* napisał(a) co następuje:

    > Co prawda myslałem tylko o karcie kredytowej, niemniej dziękuje za
    > wszystkie opinie. Mam pod nosem dwa oddziały, to się przejdę i
    > porozmawiam, a przy okazji pies pobiega.

    Koniecznie napisz o wrażeniach po tej wizycie.
    Jestem klientem tego banku od ponad 10 lat i jestem zadowolony. Bez
    wątpienia ogromnie dużo zależy od poziomu fachowości obsługi.
    Ciekawy jestem Twojego zdania jako potencjalnego nowego klienta.

    --
    *Gniewomir*
    Sex is like a burning cigarets - hot, satisfying and always too short.

  • 9. Data: 2009-05-27 19:42:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Był moment jakoś w marcu, że oferowali bardzo dobrą lokatę 3-miesieczną.
    Poza tym mieli pewne unikalne możliwości kredytowe (najpierw transze kredytu, a na
    końcu udział własny).
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-05-27 22:05:56
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 10:27:37 +0200, Adam Sito napisał(a):

    > Niczego dobrego. [...], belkowe naliczane nawet za 30
    > groszy odsetek na rachunku,[...]

    Tak się nie da, bo na to to jest ustawa. Jeśli nie jest zgodnie z ustawą to
    programery d...ciała dali i dziwne, że jeszcze nikt sie za to nie zabrał.

    Normalnie aż mi się wierzyć nie chce.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał