  • 1. Data: 2009-05-26 19:38:10
    Temat: BZWBK po prostu płakać się chce ...
    Od: "On" <o...@k...to>

    ... mam sobie kredycik odnawialny w BZWBK ( w wysokości 1,2 x pensja),
    zgodnie z umową kredycik przedłuża się automatycznie, jeśli nie to wtedy
    na 14 przed terminem wypowiadają mi go listownie. 12 maja minął termin,
    myślałem,
    że wszystko automatycznie się przedłuży... hehe nic z tego.
    Wczoraj dzwoni wieczorem pani z działu kredytowego mówiąc, że mam kredyt
    przeterminowany
    i blokują mi konto. Dziś wpłynęły pieniążki z pensji - a jakże zablokowane.
    Pani na infolini
    twierdzi, że dostałem w kwietniu zgodę na przedłużenie limitu w koncie ( nie
    wysyłali mi żadego pisma ) , ale oddział tego nie wpisał do systemu ( teraz
    ta zgoda już jest nieważna ) i... mam teraz niezły pasztet. Wizyta w
    oddziale godz. ok 14 - oczywiście Pan dyrektor mnie przeprasza, ale ja nie
    mam dostępu do konta ! Muszę znów wypełnić wniosek na kredyt odnawialny...
    Godz. 17.30 pani dzwoni z oddziału, że dziś nic nie uda się załatwić (
    przez 3 godziny nie mogą wydać decyzji kredytowej w takim dobrym banku
    !!! ), może jutro... Więc czekam do tego jutra. Nic tylko strzelić sobie w
    łeb.

  • 2. Data: 2009-05-26 21:27:08
    Temat: Re: BZWBK po prostu płakać się chce ...
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > przez 3 godziny nie mogą wydać decyzji kredytowej w takim dobrym banku
    > !!! ), może jutro... Więc czekam do tego jutra. Nic tylko strzelić sobie w

    Ktoś wyrabia plan sprzedaży (numer ten poznałem jeszcze w pekao) chociaż w
    dosyć pokracznym wykonaniu.

  • 3. Data: 2009-05-28 18:18:15
    Od: "On" <o...@k...to>

    > Ktoś wyrabia plan sprzedaży (numer ten poznałem jeszcze w pekao) chociaż w
    > dosyć pokracznym wykonaniu.

    Zamknąłem to konto Prestiż w BZWBK , było bardzo prestiżowe....