  • 11. Data: 2003-06-03 22:21:58
    Temat: Re: heh... Multibank i Czat z konsultantem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > Oczywiscie Amra ze na konkretnym przykladzie. :)
    > przypuscimy ze nie masz skad zadzwonic, nie masz komorki. jedynie
    > internet - to co . no wlasnie, po jakiego jest taka forma przyjeta
    > kontaktu z klientami.

    eeej no - to idziesz z karta i dzwonisz z bankomatu - cokolwiek.
    Karte uaktywniesz - przeciez jak ja wyjmiesz ze skrzynki - a w domu
    chyba masz telefon? :)
    To narzedzie umozliwia zapoznanie sie z oferta, zadanie pytania o
    usluge - ale nie jest i pewnie nie bedzie sluzylo do wykonywania
    operacji nawet tych najprostszych - bo sa problemy z identyfkacja.
    Po prostu za duzo sobie wyobrazasz... Inne banki nic takiego nie
    oferuja i jest dobrze... ;)_

  • 12. Data: 2003-06-03 22:25:53
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]

    Amra, no wlasnie - jestem zmuszony "wycieczkowac sie" do oddzialu.
    dlaczego ?

    dlatego ze nikt kwestii internetu nie przemyslal. czy rzeczywiscie
    trudno zidentyfikowac klienta poprzez internet ? :)

    jezeli sadzisz ze trudno, .... to przeciez masz login haslo, hasla
    jednorazowe w czym problem ??

    Radoslaw

    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 13. Data: 2003-06-03 22:33:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > jezeli sadzisz ze trudno, .... to przeciez masz login haslo, hasla
    > jednorazowe w czym problem ??

    No ale przeciez masz telefon i multilinie?
    Ja mowie o internecie w kontekscie chatu - ze sie tak nie da oraz
    tego, ze nie ma w systemie transakcyjnym poczty wewnetznej - i to jest
    moim zdaniem wielki minus

  • 14. Data: 2003-06-03 23:27:21
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]

    ok. :)

    EOT.

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 15. Data: 2003-06-04 06:09:59
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > witam,
    > po jakiego diabla jest ten czat jak nic przez niego nie mozna zalatwic :(

    Czat sluzy tylko do informowania. Nie ma zadnych zabezpieczen ani
    weryfikacji, wiec nie moze byc wykorzystany do zalatwiania zadnych spraw.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 16. Data: 2003-06-04 08:52:45
    Temat: [OT] Multibank i Czat z konsultantem
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Po co czat z konsultantem to nie wiem , ale poczatowac z jakas fajna
    konsultantka to i owszem ;-). Ja dzieki takim flirtom jestem traktowany w
    kawiarence mBanku w Poznaniu jak krol. Tu caluski dla pani Beaty (seksownej
    szefowej) i Malgosi (zmyslowej podwladnej) :-). A innym polecam te metode -
    jest to polaczenie przyjemnego z pozytecznym :-D.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2003-06-04 09:26:51
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Kazimierz napisał:

    [...]

    ale mozna by bylo zrobic weryfikacje i zabezpieczenia.

    EOT.

    R,
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

  • 18. Data: 2003-06-04 10:02:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    : RaQi : wrote:
    > ale mozna by bylo zrobic weryfikacje i zabezpieczenia.

    he, he.
    Ano mozna. Ale nie zrobili i penwie troche wody w wisle uplynie az
    zrobia.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 19. Data: 2003-06-05 21:10:37
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > No a jaka? :) Wykonywana po zalogowaniu sie do systemu transakcyjnego.
    > Np. w KB moglem sobie tak zrezygnowac z ubezpieczenia VE...
    > Czyli proste dyspozycje da sie wykonac.
    > Moze inaczej - a co ty rozumiesz przez poczte wewnetrzna?
    przez pocztę wew. rozumiem pocztę wysyłaną z IntrAnetu, czyli wewnątrz danej
    organizacji.
    pocztę wysyłaną za pośrednictwem "obcych" serwerów potraktowałem jako
    zewnętrzną.
    temat (dla mnie :) nie jest zbyt istotny więc nie zamierzam się nad nim
    rozczulać :)
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2003-06-05 21:41:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł P. wrote:
> [...]
    jako
    > zewnętrzną.
    > temat (dla mnie :) nie jest zbyt istotny więc nie zamierzam się nad

    No ale logujac sie na swoje konto do banku jestem w ich systemie ;) I
    z niego wysylam np dyspozycje