  • 1. Data: 2012-01-14 17:55:11
    Temat: Oprocentowanie w bankach od 1 marca
    Od: "Robek" <h...@g...pl>

    Pytanie do wróżek:)
    Jakie przewidujecie oprocentowanie po 1 marca na rachunkach
    oszczednosciowych( z podatkiem belki)
    Ja myśle ze w granicy 7%

  • 2. Data: 2012-01-14 20:15:24
    Temat: Re: Oprocentowanie w bankach od 1 marca
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Robek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie do wróżek:)
    > Jakie przewidujecie oprocentowanie po 1 marca na rachunkach
    > oszczednosciowych( z podatkiem belki)
    > Ja myśle ze w granicy 7%

    3%

  • 3. Data: 2012-01-14 22:00:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pytanie do wróżek:)
    > Jakie przewidujecie oprocentowanie po 1 marca na rachunkach

    zmiany od 31 marca- nowe zaokraglanie. A co do oprocentowania, to pewnie
    bedzie roslo, ale powoli i raczej wiecej na lokatach niz na kontach
    oszczednosciowych. Wielu klientow ulokowalo srodki na lokatach dluzszych np
    rocznych chroniacych przed 'belka', czyli banki nie sa narazone na gwaltowny
    odplyw kapitalu po zmianie zasad zaokraglania. Reszta zalezy od tempa
    oslabienia PLN i tego co bedzie sie dziala w strefie EUR, a tego nie sposob
    precyzyjnie przewidziec.

  • 4. Data: 2012-01-14 22:06:58
    Od: facet <f...@n...pl>

> [...]
    > odplyw kapitalu po zmianie zasad zaokraglania. Reszta zalezy od tempa
    > oslabienia PLN i tego co bedzie sie dziala w strefie EUR, a tego nie sposob

    nie przesadzalbym, ze tak wielu ulokowalo - niewiele bankow oferuje
    lokaty, ktore po 31 marca zapewnia antybelkowosc, a banki takie jak
    getin czy idea wciaz sa dosc niszowe

    ale generalnie zakladam, ze banki pewnie troche podwyzsza
    oprocentowanie, by wyrownac belke, ale nie calkowicie - czyli klient
    bedzie stratny na belce :(

    co innego sytuacja na swiecie i jej wplyw na pl, tutaj ciezko bawic sie
    we wrozke, NBP zaklada spadek inflacji, wiec i lokaty powinny miec
    mniejsze oprocentowanie

    i raczej banki beda chyba jednak prefereowac lokaty niz konta
    oszczednosciowe

  • 5. Data: 2012-01-14 22:15:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "facet" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprocentowanie
    >
    > i raczej banki beda chyba jednak prefereowac lokaty niz konta

    Nie obstawialbym obnizki % depozytow dopoki sytuacja na swiecie jest daleka
    od stabilizacji i banki nie moga latwo pozyczyc srodkow na ryku zagranicznym
    w sytuacji kiedy jest kryzys zaufania i jedni drugim nie ufaja- czy czasem
    jakis bank nie upadnie. Obecnie banki oferuja depozyty na ok 6% a stopa
    centralna 4,5%; przed 2008 r byloby to nie do pomyslenia, ale teraz czasy sa
    inne i z pewnoscia szybko nie ulegnie to zmianie.

  • 6. Data: 2012-01-15 00:33:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robek" jesfi2$6no$...@i...gazeta.pl

    > Jakie przewidujecie oprocentowanie po 1 marca na rachunkach oszczednosciowych( z
    podatkiem belki)

    MW uważa, że oprocentowanie nie będzie rosło a może nawet spadać.
    MW mówi, że o wysokości %% decyduje chamskie kursowanie złotówki
    względem euro i dolca, nie zaś jakieś mechanizmy niepojęte. :)
    Nie wiem, czy można ufać Mojej Wróżce...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-01-15 08:05:15
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    > MW uważa, że oprocentowanie nie będzie rosło a może nawet spadać.
    Sądzę, że oprocentowanie lokat w najlepszych bankach będzie w okolicach
    6,5-7,5%...

  • 8. Data: 2012-01-15 08:26:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bankier" 4f1288bb$...@n...home.net.pl

    > Sądzę, że oprocentowanie lokat w najlepszych bankach będzie w okolicach 6,5-7,5%...

    Które to najlepsze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-01-15 09:27:51
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup

    > Nie obstawialbym obnizki % depozytow dopoki sytuacja na swiecie jest
    > daleka od stabilizacji i banki nie moga latwo pozyczyc srodkow

    Ale PO CO banki miałyby pożyczać?
    Ostatnie zmiany na rynku naszych kredytów spowodowały, że banki mają nadmiar
    pieniędzy, które nie pracują na odsetki. Banki zmniejszyły akcję kredytową i
    nie potrzebują (już tyle) naszych depozytów

    Już widać po ostatnich ruchach, że szukają pieniędzy poprzez wprowadzanie
    nowych opłat
    Dlaczego miałyby je (pieniadze) wydawać na podwyższanie odsetek od
    depozytów?

    -- Sławek

  • 10. Data: 2012-01-15 19:56:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 15.01.2012 09:26, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Bankier" 4f1288bb$...@n...home.net.pl

    > Które to najlepsze?

    To te, ktore bardzo beda potrzebowaly depo, a nie beda mogly pozyczac na
    rynku miedzybankowym... ;)
    Ale nadzorca juz ostro zaczal komunikowac, ze nie chce dopuscic do
    kolejnej odslony wojny depozytowej, na ktorej traca rowniez banki, ktore
    w niej nie uczestnicza. Efekt byl dosc szybki. BGZOptima 8mke wycofal,
    Meritum tez przystopowalo. Moze sie okazac, ze za chwile banki nie beda
    juz tak potrzebowal depo, bo i akca kredytowa nie bedzie sie rozwiaja
    tak jak dotychczas. Moim zdaniem wszystko zalezy od Nadzorcy, ktory
    mocno zmienil swoja polityke wzgledem bankow - nie dziala juz
    regulacjami, ale raczej pubktowo. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl