  • 1. Data: 2002-06-07 14:58:37
    Temat: ge bank mieszkaniowy
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    Czesc

    Walczyl ktos z tym bankiem ? Jesli tak, to moze sie podzieli swoimi
    doswiadczeniami ?

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 2. Data: 2002-06-07 15:19:32
    Temat: Re: ge bank mieszkaniowy
    Od: "Bernard Oleszek" <b...@p...onet.pl>

    "KrzysiekPP" <_...@c...pl> wrote in message
    > Czesc
    >
    > Walczyl ktos z tym bankiem ? Jesli tak, to moze sie podzieli swoimi
    > doswiadczeniami ?

    ODRADZAM!

    Miłe złego początki:
    Formalności, podpisanie umowy - wszystko b. sprawnie i profesjonalnie.
    Wystarczyły zdjęcia, zamiast jakichś wycen itd, no ogólnie cool.

    Jakiś czas później - ZNACZNE pogorszenie jakości obsługi w dziale obsługi
    klienta (telefonicznie).

    Obecnie - fatalne oprocentowanie i robienie klientów w Karola: istnieje coś
    takiego jak program partnerski - aktualnie wprowadzili (UWAGA!!!) promocję
    na oprocentowanie dla nowych klientów. Formalnie pozostawiając stopy banku
    niezmienione - wniosek - łapmy jelenia, a potem promocję mu skończymy, a
    jelenie złapani tez będą płacić. Oczywiście można przenieść się gdzie
    indziej (co rozważam) lecz wiąże się to z formalnościami
    notarialno-hipotecznymi i dodatkowymi kosztami. Nie po to to przechodziłem
    parę miesięcy temu by to powtarzać.

    Gdy znajdę trochę czasu chcę ich za to jakość ugryźć - BTW - jakieś porady
    jak to zrobić. BTW apel do czytających tę listę Bankier'owców i innych
    Expander'owców, czy Many'owców (jarów i Malinów) - może byście coś na ten
    temat napisali, bo aktualnie wasze portale informują (w info jak i w
    reklamowych banerach) jakie to niskie ten bank ma oprocentowanie, co
    przecież nie jest całkiem prawdą, czyli jest półprawdą, czyli jest po prostu
    kłamstwem.

    Wniosek - postawa banku podważa zaufanie klienta do tejże instytucji,
    powoduje nierówne traktowanie klientów. Umowa o zmiennej stopie procentowej
    przecież obejmuje ruch w obie strony, a nie tylko do góry.

    Pozdrawiam
    Bernard

  • 3. Data: 2002-06-08 06:11:48
    Od: Wojciech Czapliński <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <_...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Walczyl ktos z tym bankiem ? Jesli tak, to moze sie podzieli swoimi
    > doswiadczeniami ?

    Odradzam. Najpierw były obietnice pokrycia 100% kosztów inwestycji (program
    "affinity") i załatwienia sprawy w tydzień, skończyło się na 3 tygodniach i 80%.
    Przy tym koszty ubezpieczenia kredytu jako podwyższenie oprocentowania... Jak już
    uzbierałem 20% to PKO BP okazało się duuużo lepsze.

    Tarantoga

  • 4. Data: 2002-06-08 08:29:44
    Od: "mb" <m...@i...pl>

> [...]
    > Czesc
    >
    > Walczyl ktos z tym bankiem ? Jesli tak, to moze sie podzieli swoimi

    witam,
    mam kredyt w GE (od roku), w EURO, obecnie oprocentowany 7,9+2%
    (ubezpieczenie).
    moje wnioski:
    -na obsluge nie narzekalem przy przyznaniu, ani odpukac pozniej-nawet bylem
    przyjemnie zaskakiwany, np. szybka odpowiedzia na pisma, telefon tez ok,
    mysle, ze nie gorzej niz w innych bankach, ale:
    -z czasem zaczala mnie niepokoic mala wrazliwosc GE na obnizki stop RPP
    (zgodnie z moja umowa jest to podstawowy czynnik decydyjacy o %), obnizki
    pojawialy sie raz po raz, w sumie o wiele pkt %, a moj kredy spadl niewiele
    :(
    -ostatnio zaczynam sie powaznie wkurzac, bo widze, ze GE ( i jego dealerzy,
    np. portale) chwala sie znacznie nizszym oprocentowaniem niz z oficjalnej
    tabeli (np. na stronach GE), w moim konkretnym wypadku jest to 6,4%, a nie
    7,9%!
    Mysle, ze promocje promocjami (nimi - np. 0 zl za przyznanie, wycene, itp.
    przez jakis czas, tlumaczylem sobie fakt, ze GE nie obniza oprocentowania
    kredytow), ale uwazam, ze teraz jest to juz nierowne, nieuczciwe traktowanie
    klientow. Dodam, ze teoretycznie spelniam warunki "promocji"- tez, kiedy
    zaciagalem kredyt, robilem to przez internet...:((wiec, dlaczego mam placic
    wiecej (i to przez 20 lat!:).
    Uwazam, ze powinno sie z tego zrobic wieksza rozrube, moze wystarczy ten
    fakt naglosnic, zachecam wszystkich ktorzy chca i maja w tym interes do
    naciskania na bank, ktory badz co badz wykorzystuje jeleni.
    pozdrawiam,
    mb

  • 5. Data: 2002-06-08 08:32:21
    Od: "mb" <m...@i...pl>