  • 1. Data: 2002-06-07 14:08:10
    Temat: eKartą można płacić za telefon
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    eKartą można płacić za telefon 2002-06-07 (12:50)
    eKartą, wydawaną przez mBank - Wydział Bankowości Detalicznej BRE Banku SA
    można regulować rachunki telefoniczne w centrum obsługi sieci Plus GSM. (AN)
    za WP

    A ciekaw jestem czy to tez mozna zastosowac do regularnego obciazenia karty?

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-08 08:11:06
    Temat: Re: eKart? można płacić za telefon
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >A ciekaw jestem czy to tez mozna zastosowac do regularnego obciazenia karty?
    Mnie tez to interesuje...ale w IDEI, ale podobno da rade obciazyc :-)

    Wojtek