    From: "mb" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ge bank mieszkaniowy
    Date: Sat, 8 Jun 2002 10:29:44 +0200

    Użytkownik "KrzysiekPP" <_...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.176ae876928cd93e98983f@news.tpi.pl...
    > Czesc
    >
    > Walczyl ktos z tym bankiem ? Jesli tak, to moze sie podzieli swoimi
    > doswiadczeniami ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/
    witam,
    mam kredyt w GE (od roku), w EURO, obecnie oprocentowany 7,9+2%
    (ubezpieczenie).
    moje wnioski:
    -na obsluge nie narzekalem przy przyznaniu, ani odpukac pozniej-nawet bylem
    przyjemnie zaskakiwany, np. szybka odpowiedzia na pisma, telefon tez ok,
    mysle, ze nie gorzej niz w innych bankach, ale:
    -z czasem zaczala mnie niepokoic mala wrazliwosc GE na obnizki stop RPP
    (zgodnie z moja umowa jest to podstawowy czynnik decydyjacy o %), obnizki
    pojawialy sie raz po raz, w sumie o wiele pkt %, a moj kredy spadl niewiele
    :(
    -ostatnio zaczynam sie powaznie wkurzac, bo widze, ze GE ( i jego dealerzy,
    np. portale) chwala sie znacznie nizszym oprocentowaniem niz z oficjalnej
    tabeli (np. na stronach GE), w moim konkretnym wypadku jest to 6,4%, a nie
    7,9%!
    Mysle, ze promocje promocjami (nimi - np. 0 zl za przyznanie, wycene, itp.
    przez jakis czas, tlumaczylem sobie fakt, ze GE nie obniza oprocentowania
    kredytow), ale uwazam, ze teraz jest to juz nierowne, nieuczciwe traktowanie
    klientow. Dodam, ze teoretycznie spelniam warunki "promocji"- tez, kiedy
    zaciagalem kredyt, robilem to przez internet...:((wiec, dlaczego mam placic
    wiecej (i to przez 20 lat!:).
    Uwazam, ze powinno sie z tego zrobic wieksza rozrube, moze wystarczy ten
    fakt naglosnic, zachecam wszystkich ktorzy chca i maja w tym interes do
    naciskania na bank, ktory badz co badz wykorzystuje jeleni.
    pozdrawiam,
    mb