  • 1. Data: 2002-06-07 13:55:13
    Temat: mBank - kolejna granica padla ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Obecnie w mBanku ponad 220 tys. Klientów założyło ponad 276 tys. rachunków.
    Wartość depozytów przekroczyła 1,5 miliarda zł. za Aktualnosciami

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-07 14:49:24
    Temat: Re: mBank - kolejna granica padla ;)
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Obecnie w mBanku ponad 220 tys. Klientów założyło ponad 276 tys.
    rachunków.
    > Wartość depozytów przekroczyła 1,5 miliarda zł. za Aktualnosciami

    Ale konkurencja nie śpi :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-06-07 15:05:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale konkurencja nie śpi :-))

    Ktora, ta z ledwo 400 mln zl??? ;)

  • 4. Data: 2002-06-07 16:13:56
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Ktora, ta z ledwo 400 mln zl??? ;)

    Z tej już dawno się wypisałem. Myślę o tej ze średnią 20000 na koncie ;-)).
    Wysłałem już wniosek. Zobaczymy :-)).

    p.s. ROR w mBanku i tak na razie jest bezkonkurencyjny (jak dla mnie)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-06-08 09:15:52
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Ktora, ta z ledwo 400 mln zl??? ;)

    A kto to weryfikuje?

    pzdr

  • 6. Data: 2002-06-09 20:55:43
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Myślę o tej ze średnią 20000 na koncie ;-)).
    > Wysłałem już wniosek. Zobaczymy :-)).

    Może nie doczytałem, ale o który bank chodzi (te 20.000 sredniej) ???

  • 7. Data: 2002-06-10 06:13:02
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > Ktora, ta z ledwo 400 mln zl??? ;)

    ale te 400 mln zl jest nizej oprocentowane i nie trzeba dokladac do
    darmowych przelewow i euronetow

    roberts

  • 8. Data: 2002-06-10 13:41:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale te 400 mln zl jest nizej oprocentowane i nie trzeba dokladac do
    > darmowych przelewow i euronetow

    Za to trzeba dokladac do przepieknych segregatorkow z plyta, kuriera, oraz
    po 100 zl dla otwierajacego i polecajacego...

  • 9. Data: 2002-06-10 16:56:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Za to trzeba dokladac do przepieknych segregatorkow z plyta, kuriera, oraz
    > po 100 zl dla otwierajacego i polecajacego...

    Nie ten watek misiu =)