  • 1. Data: 2002-12-23 19:32:11
    Temat: Komponenty Java do BPH
    Od: "zinger" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Blagam podajcie mi jakis link skad mozna sciagnac dzialajaca Jave dla
    kochanego systemu BPH. Z gory dziekuje.

    Tomek

  • 2. Data: 2002-12-23 19:57:50
    Temat: Re: Komponenty Java do BPH
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zinger wrote:

    > Witam,
    >
    > Blagam podajcie mi jakis link skad mozna sciagnac dzialajaca Jave dla
    > kochanego systemu BPH. Z gory dziekuje.

    wrzuc "microsoft java virtual machine" albo "msjavx86.exe" w google,
    a potem sciagaj skad Ci szybciej pojdzie :)

    poza tym sez@m dziala tez z netscape 4.7x

  • 3. Data: 2002-12-23 20:23:33
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zinger" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Blagam podajcie mi jakis link skad mozna sciagnac dzialajaca Jave dla
    > kochanego systemu BPH. Z gory dziekuje.
    > Tomek

    Witam
    Jeżeli szukasz Java Virtual Machine - Sun,
    to znajdziesz tu:
    http://java.sun.com/getjava/download.html

    Pozdrawiam, Joker

  • 4. Data: 2002-12-23 20:28:57
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Joker wrote:

    > Jeżeli szukasz Java Virtual Machine - Sun,
    > to znajdziesz tu:
    > http://java.sun.com/getjava/download.html

    bph nie dziala z java sun'a

  • 5. Data: 2002-12-23 20:35:03
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > bph nie dziala z java sun'a

    To ja nie wiem, czego wymaga ta strona bankowa ?
    Joker

  • 6. Data: 2002-12-23 20:49:29
    Od: "tomasz trenzinger" <z...@N...gazeta.pl>

    Joker <_...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To ja nie wiem, czego wymaga ta strona bankowa ?
    > Joker

    Tez chcialbym to wiedziec bo juz kilka roznych "jvm" instalowalem i caly
    czas mam ze nie udalo sie zasranych komponentow zainstalowac. Ktos mi kiedys
    na tej liscie podal linka spod ktorego zainstalowalem Jave i bylo ok, ale
    nie wiem jak sie do archiwum dogrzebac ze strony gazety.

    Tomek

  • 7. Data: 2002-12-23 21:50:11
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomasz trenzinger" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:au7ssp$jt1$1@news.gazeta.pl...

> [...]
    > na tej liscie podal linka spod ktorego zainstalowalem Jave i bylo ok, ale
    > nie wiem jak sie do archiwum dogrzebac ze strony gazety.

    A może masz coś zwalone w systemie, bo mnie ta strona
    wczytuje się normalnie (wygląda na kompletną).
    http://www.bphpbk.pl/i.php
    Joker

  • 8. Data: 2002-12-23 22:02:28
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > kiedys
    >
    > A może masz coś zwalone w systemie, bo mnie ta strona
    > wczytuje się normalnie (wygląda na kompletną).
    > http://www.bphpbk.pl/i.php

    Prawdopodobnie ma Windows 2000 tak jak ja.
    w Win 2000 wprowadzono mozliwosc instalacji takich rzeczy jak
    MS Java tylko za pomoca service packow i upgrade'ow. Tez
    mi sie Java zepsula i pomoze chyba tylko reinstall systemu.
    Zadne "stand-alone" installery do tego komponentu nie dzialaja.
    Zaraz SFC podmienia to na stare wersje ew. kasuje jesli pliku
    nie bylo. BTW to jest CHORE zeby z powodu jakichs idiotycznych
    problemow licencyjnych, Jave dalo sie pobrac tylko bezwiednie
    i automatycznie razem z pierwsza wczytywana strona w z appletem
    Java. Jakby nie mogl to byc zwykly kompnent to zaptaszkowania
    na etapie instalacji IE6... Paranoja!
    --
    lex

  • 9. Data: 2002-12-23 22:53:44
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "zinger" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Blagam podajcie mi jakis link skad mozna sciagnac dzialajaca Jave dla
    > kochanego systemu BPH. Z gory dziekuje.

    Może to???
    http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/pl/default.
    asp

    A poza tym Netscape 4,7 i 4,8 też działa !!

  • 10. Data: 2002-12-24 09:17:14
    Od: Cezary Biernacki <c...@b...com>

    Leszek A. Szczepanowski wrote:
    > Jave dalo sie pobrac tylko bezwiednie
    > i automatycznie razem z pierwsza wczytywana strona w z appletem
    > Java. Jakby nie mogl to byc zwykly kompnent to zaptaszkowania
    > na etapie instalacji IE6... Paranoja!
    Microsoft z premedytacją chce odstraszyć klientów od Javy. Jest to
    sprawa polityczna i z biegem czasu co raz trudniej będzie zwykłym
    użytkownikom używać Javy w IE.

    CB