  • 1. Data: 2003-07-06 22:07:39
    Temat: gdzie najlepiej kredyt na budowę domu ?
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów brał ostatnimy czasy kredyt na budowę domu, domek
    raczej niewielki ok 90 m2, więc będę potrzebował ok 100 tys jak sądzę,
    działkę, przyłącza, pozwolenia na budowę itp załatwię sam i zostane mi
    troszę pieniędzy na fundamenty i może ściany, po resztę musze sie żebrać,
    macie doświadczenia w tym temacie, kiedy zgłosić sie do banku ? i do jakiego
    ? gdzie najlepszy warunki ? Ile to trwa ? jakich zabezpieczeń potrzeba ? kto
    jest najbardziej przyjazny ?
    z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie
    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-07 06:37:48
    Temat: Re: gdzie najlepiej kredyt na budowę domu ?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > ? gdzie najlepszy warunki ? Ile to trwa ? jakich zabezpieczeń potrzeba ? kto

    Jeżeli w PLN, to Kredyt Bank. Oprocentowanie WIBOR3M+1%=6,36% (wkład własny od
    40%) lub WIBOR3M+1,5%=6,86% (wkład ponizej 40% do 5%). Prowizja 0,9%. Czas
    załatwiania 2-4 tygodnie. Do czasu wpisu do hipoteki, dodatkowa opłata 0,07%
    kwoty kredyty/miesięcznie. Tensor1