  • 1. Data: 2003-07-06 19:02:25
    Temat: Jaki bank dla firmy - porada?
    Od: "Marcin Kobylecki" <m...@p...com>

    Witam

    Prosze o porade jaki bank polecacie nowo zalozonej firmie, ktora wiekoszosc
    rozliczen finansowych bedzie miala z USA i reszta swiata poza Polska
    Musi ten bank miec jakies sensowne warunki i mozliwosc przeplywu gotowki
    pomiedzy PL-USA/swiat-PL
    Dodatkowo, musi miec mozliwosc dokonywania wszystkich transakcji/przelewow
    przez internet, ale przez stale lacze (!) a nie modem.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-06 19:30:39
    Temat: Re: Jaki bank dla firmy - porada?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kobylecki wrote:
> [...]
    > Dodatkowo, musi miec mozliwosc dokonywania wszystkich
    > transakcji/przelewow przez internet, ale przez stale lacze (!) a nie

    InterBresok (BRE Bank) moze?

    A jaka ta firma? Kapitalowa czy osbowa?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-06 20:09:36
    Od: "Marcin Kobylecki" <m...@p...com>

    spolka cywilna
    Marcin

  • 4. Data: 2003-07-06 20:17:47
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Nordea

    Stwfan

  • 5. Data: 2003-07-06 20:27:15
    Od: "Marcin Kobylecki" <m...@p...com>

    a tu prowadzenie konta w BRE Banku jakos ultra drogie jest
    Marcin

  • 6. Data: 2003-07-06 22:14:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kobylecki wrote:
    > a tu prowadzenie konta w BRE Banku jakos ultra drogie jest
    > Marcin

    To w koszty walnij, a nie narzekaj ;)
    Zobaczysz ile cie bedzie kosztowalo przelewanie kasy do USA.

    Przelewy przez Internet (zagraniczne) dostepne sa w MultiBanku, Nordea
    Banku, Millennium. (Citi bank tylko przez telefon)

    Nie wiem jak w tej nowej opcji w VWBanku direct.

    Oprocz tego kazdy system corporate (home) bankingu to umozliwia - ale
    one zazwyczaj via modem a nie siec.

    Z tymi przelewami zagranicznymi masz problem ;)