  • 1. Data: 2003-07-06 20:51:19
    Temat: Polecenie zaplaty PlusGSM - mBank
    Od: "Adamos" <a...@w...pl>

    Witam, czy istnieje mozliwosc skorzystania z polecenia zaplaty rachunkow za
    abonament mBank - PlusGSM ??? Jesli tak, to jak to wyglada w praktyce ???

    Adamos
    gg990369

  • 2. Data: 2003-07-06 21:37:31
    Temat: Re: Polecenie zaplaty PlusGSM - mBank
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Adamos wrote:
    > Witam, czy istnieje mozliwosc skorzystania z polecenia zaplaty
    > rachunkow za abonament mBank - PlusGSM ??? Jesli tak, to jak to
    > wyglada w praktyce ???

    Poczytaj http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/pz.html
    Polkomtel tę usługę udostępnia, więc nie powinno być kłopotów.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-07 09:14:45
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał(a):

    > Poczytaj http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/pz.html
    > Polkomtel tę usługę udostępnia, więc nie powinno być kłopotów.

    klopotow nie powinno byc. Tylko kosztuje to 1zl miesiecznie. Mbank raczej nie
    dazy do rozpowszechniania nowoczesnych metod platnosci jak PZ i w zwiazku z
    tym zamiast je promowac woli zeby klienci sami sibie pisali przelewy. Wzrasta
    obciazenie serwera a mala kto uruchmi PZ. Ja w kazdym razie nie widzie sensu
    uruchamiania w mbanku PZ skoro w innych bankach moge to miec za darmo...

    D.

  • 4. Data: 2003-07-07 09:31:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave wrote:
> [...]
    Ja
    > w kazdym razie nie widzie sensu uruchamiania w mbanku PZ skoro w

    Niezalezne od ilosci PZ kosztuje 1 zl/miesiac - czy masz jedno, czy
    masz 10. Nie jest wiec to taka straszna oplata ;)
    Chociaz rzeczywiscie ja wszystkie mam w Multi ;)

  • 5. Data: 2003-07-07 09:36:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Adamos napisał:
    > Witam, czy istnieje mozliwosc skorzystania z polecenia zaplaty rachunkow za
    > abonament mBank - PlusGSM ??? Jesli tak, to jak to wyglada w praktyce ???

    Wystarczy odrobine poszperac w Plusie:
    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_pz1.asp?color=8&s
    how=5_formypl_pz1&ikona=5

    Bartol

  • 6. Data: 2003-07-07 09:51:30
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > masz 10. Nie jest wiec to taka straszna oplata ;)
    > Chociaz rzeczywiscie ja wszystkie mam w Multi ;)

    oczywiscie ze nie straszna. Ale po co mam placic 12zl/rok za cos co moge miec
    gdzie indziej za darmo ? Jak widze ty zreszta robisz podobnie :-) Po co wiec
    mBankowi usluga z ktorej malo kto bedzie korzystal a ktora trzeba utrzymywac ?

    D.

  • 7. Data: 2003-07-07 10:19:45
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiec
    > mBankowi usluga z ktorej malo kto bedzie korzystal a ktora trzeba

    Tez nie rozumiem tej polityki mBanku. Kwota jest niska,ale skoro mBank w
    podstawowej funkcjonalnosci ma byc darmowy to tak ma byc. Przenioslem PZ do
    banku, w ktorym jest za darmo, chociaz nie mialem na to ochoty.Opowiadam
    znajomym,ze mBank nie pobiera zadnych oplat wiec przez to 12 zl musialem
    klamac ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 8. Data: 2003-07-07 11:35:27
    Od: k...@w...pl

    > Tez nie rozumiem tej polityki mBanku. Kwota jest niska,ale skoro mBank w
    > podstawowej funkcjonalnosci ma byc darmowy to tak ma byc.

    Pozostaje tylko kwestia definicji "podstawowej funkcjonalnosci" :)

    > Przenioslem PZ do
    > banku, w ktorym jest za darmo, chociaz nie mialem na to ochoty.Opowiadam
    > znajomym,ze mBank nie pobiera zadnych oplat wiec przez to 12 zl musialem
    > klamac ;)

    PZ nie jest jedynym platnym elementem w mBanku wiec w sumie tak czy siak
    musialbys klamac :) pozostaje tylko kwestia o ktorej powyzej.

    PS. Mam nadzieje ze tylko raz mi sie wyslalo :)

  • 9. Data: 2003-07-07 14:09:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PZ nie jest jedynym platnym elementem w mBanku wiec w sumie tak czy
    > siak musialbys klamac :) pozostaje tylko kwestia o ktorej powyzej.

    Mysle, ze najlepiej PZ miec tam, gdzie sie ma jakis debet. Gdybym mial
    w mBanku - wtedy te jeden zlotyh nie zbawiloby mnie ;) (mam 3 Pz -
    mialem 4ry w miesiacu)

  • 10. Data: 2003-07-07 14:24:36
    Od: k...@w...pl

    > Mysle, ze najlepiej PZ miec tam, gdzie sie ma jakis debet.
    A dlaczego ?

    > Gdybym mial
    > w mBanku - wtedy te jeden zlotyh nie zbawiloby mnie ;) (mam 3 Pz -
    > mialem 4ry w miesiacu)

    A z tym sie zgadzam bo sam mam 4-ry PZ w mBanku :) i w dodatku nie pobrali mi
    jeszcze tej jednej zlotowki prowizji :) (a zwykle pobierali na poczatku
    miesiaca)