  • 1. Data: 2003-07-06 20:51:36
    Temat: Czym podpisać kartę płatniczą?
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Cześć!

    No właśnie, jak w temacie. Poprzednią podpisałem cienkopisem , ale
    wytrzymało zaledwie 3 miesiące. Czy macie jakieś rady? Prosiłbym o podanie
    dokładniej nazwy tego cuda.

    Pozdrawiam,
    MAX

  • 2. Data: 2003-07-06 20:59:46
    Temat: Re: Czym podpisać kartę płatniczą?
    Od: k...@p...onet.pl

    Ja podpisuje mazakiem do podpisywania CD-R

  • 3. Data: 2003-07-06 21:09:40
    Od: "KuJot" <j...@i...p>

    Permanent Marker firmy Staedtler wytrzymuje dosyć długo, ale ile "wsunięć"-
    nie wiem.

    jj

  • 4. Data: 2003-07-06 21:15:12
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Ja podpisuje mazakiem do podpisywania CD-R

    Tez mi taki wreczono do podpisania karty w LukasBanku. Niestety podpisalem
    sie w zlym miejscu,... kobieta zrobile wielkie oczy, ale kazala mi sie
    podpisac sie powtornie w dobrym. Jako troche juz doswiadczony chemik
    wiedzialem, ze ten pomylkowy podpis na pasku magnetycznym zmyje spokojnie
    acetonem (dostpnym w kazdym sklepie z farbami). W tym celu wystarczyl nawet
    etanol czy spirtys jak kto woli. Nie probowalem zmywac podpisu z wlasciwego
    miejsca, bo mozliwe jest, ze sam ten pasek 'zmyje sie' etanolem. Jesli zas
    sam pasek, na ktorym powinien byc odpis jest rozpuszczalniko_odporny, to
    jest do idealna metoda dla zlodzieja, zeby zmyc podpis i naniesc swoj, co
    mnie bardzo martwi :-((((
    Czy ktos juz sobie zmywal tez podpisy???

    Pozdrawiam,

    Nik

  • 5. Data: 2003-07-06 21:27:35
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:bea3gs$nls$1@news.polbox.pl...
    > k...@p...onet.pl wrote:
    > Czy ktos juz sobie zmywal tez podpisy???

    Jak tylko dostanę duplikat karty, podpisze się na starej obok starego
    podpisu i spróbuje zmyć.

    Pozdr
    MAX

  • 6. Data: 2003-07-06 21:30:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MAX wrote:
    > No właśnie, jak w temacie. Poprzednią podpisałem cienkopisem , ale
    > wytrzymało zaledwie 3 miesiące. Czy macie jakieś rady? Prosiłbym o
    > podanie dokładniej nazwy tego cuda.

    Jak masz zamiar zainwestować w jakiś specjalny pisak, to już lepiej
    wejdź do pierwszego z brzegu oddziału dowolnego banku i pożycz na
    chwilę. Ja tak zrobiłem i cały czas ładnie trzyma :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-07-06 21:46:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > No właśnie, jak w temacie. Poprzednią podpisałem cienkopisem , ale
    > wytrzymało zaledwie 3 miesiące. Czy macie jakieś rady? Prosiłbym o podanie

    Ja podpisuje od zawsze długopisem niebieskim parkera i wytrzymuje do końca
    życia karty :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2003-07-06 21:59:18
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

> [...]
    >
    > No właśnie, jak w temacie. Poprzednią podpisałem cienkopisem , ale
    > wytrzymało zaledwie 3 miesiące. Czy macie jakieś rady? Prosiłbym o podanie

    Klasyczny foliopis....wytrzymuje caly okres uzytkowania karty.
    Z praktyki wiem, ze im cienszy (F) tym lepiej pisze....jednakze jego okres
    trwalosci jest zdecydowanie krotszy :)
    Natomiast rownie dobrze dziala grubosc folipisu M i jest zdecydowanie
    bardziej trwaly.

    dracula

  • 9. Data: 2003-07-06 22:09:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    >
    > No właśnie, jak w temacie. Poprzednią podpisałem cienkopisem , ale
    > wytrzymało zaledwie 3 miesiące. Czy macie jakieś rady? Prosiłbym o podanie

    Stabilo OHPen czarny - wyjatkowo porzadnie sie trzyma

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-07-06 22:52:48
    Od: k...@p...onet.pl

    Sprobowalem i sie zmyl rowniez ten napis Visa z paska razem z podpisem. Sa
    slady...