  • 1. Data: 2003-07-06 23:50:14
    Temat: millennium - czy znikla oplata 15 zl za VE?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Czy Millennium dalej pobiera oplate za wydanie karty Visa Electron
    15 zl, czy juz nie?

    Bo na
    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_uslug_
    Prowizje_i_oplaty_dotyczace_osob_fizycznych_od_2003-
    06-18_6989.pdf
    nie moge tego znalesc, ale kiedys tak bylo.

    Takze wszedzie na pozyzszym PDFie jest ze wyplata z obcych bankomatow
    jest 3.50 zl, a na takim papierowym czyms co mi przyslali wyciagiem
    jest ze 5 zl, wiec jak to w koncu jest?

    Ja mam w tej chwili na millennium -15.00 zl, i to sie nie zmienia, nie
    pobieraja mi 2 zl oplaty za prowadzenie rachunku (nie wykonuje tez
    zadnych operacji).

    Czy jak teraz wlace tam 15 zl, to zostanie wykonana operacja i za ten
    miesiac pobiora mi 2 zl?

    Czy mozna jakos uniknac zaplacenia 2 zl, ale zeby sobie wyrownac saldo
    na 0 zl? Poza wplaceniem 500 zl na miesiac oczywiscie. A zreszta
    wplacenie 500 zl na miesiac tez nie pomoze, musialoby byc np 1000 zl
    na trzy tygodnie i wyjac je przed ostatnim dniem miesiaca. Wtedy
    sdrednie saldo w tym miesiacy wypadnie > 500 zl, a w nastepnym juz nie
    bedzie operacji. Dobrze kombinuje?

    Konto mam "Unikonto".

    Jeszcze jedno: czy da sie jakos zmusic ich do nie wysylania wyciagow
    co miesiac, nie podoba mi sie ze tyle papieru sie marnuje, lasy sie
    niszczy.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2003-07-07 06:57:56
    Temat: Re: millennium - czy znikla oplata 15 zl za VE?
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    Prowizje_i_oplaty_dotyczace_osob_fizycznych_od_2003-
    06-18_6989.pdf
    > nie moge tego znalesc, ale kiedys tak bylo.

    Oplata ta jest wyszczegolniona w Cenniku kart VISA :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2003-07-07 09:16:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    > Oplata ta jest wyszczegolniona w Cenniku kart VISA :-)

    a dodatkowa informacja: od 2 VII maja znowu nowe cenniki i stopy ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-07-07 11:30:15
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > a dodatkowa informacja: od 2 VII maja znowu nowe cenniki i stopy ;-)

    Poprawka... dzis sa nowe cenniki :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2003-07-07 12:10:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"

    > Poprawka... dzis sa nowe cenniki :)

    akurat na karty VISA się nie zmieniło, ale inne faktycznie

    chyba nie lubie takich banków ktore zbyt często zmieniają zasady gry ;-)
    Ostatnio TPiO wprowadzano tak:
    2002-12-09
    2003-03-03
    2003-05-06
    2003-06-18
    2003-07-02
    i teraz 2003-07-07 ale moze cos przegapiłem, bo sie z tym nie ogłaszają ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-07-07 12:28:22
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <P...@g...floraland
    .pl>, Radoslaw Dabrowski wrote:

    > Poprawka... dzis sa nowe cenniki :)

    A czym sie roznia?

    Bo ja, mimo usilnych prob nie znalazlem zadnej roznicy miedzy

[...]
    07-07_7103.pdf

    Tego starego juz nie ma na www, ale moge podelsac jak ktos chce.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Sing a declaration against US invasion in Iraq:
    http://www.moveon.org/declaration/

  • 7. Data: 2003-07-07 12:37:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl>

    > A czym sie roznia?

    zobaczcie nowe stopy - 0% do 5000 zl a niektore konta 0% zawsze!
    dawni klienci BiGBG maja 0% do 2000 zl
    a oplaty za przelewy z millenetu tez od VI
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-07-07 13:42:54
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > i teraz 2003-07-07 ale moze cos przegapiłem, bo sie z tym nie ogłaszają ;-))

    Przegapiles pare zmian :-)
    Ale zauwaz, ze zmiana cennika dotyczy wprowadzenia nowych lokat itp. i
    kazde dodanie nowej pozycji w cenniku skutkuje zmiana calego cennika :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 9. Data: 2003-07-07 14:18:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    > i teraz 2003-07-07 ale moze cos przegapiłem, bo sie z tym nie ogłaszają
    ;-))

    niekoniecznie - od 2-3 miesięcy sledzę stopę na swoim ROR przeniesionym z
    BBG - był 0,50% potem 0,25% - od dzis jest 0%
    więc to dotyczy nie tylko lokat.
    Poza tym zmienili bzdurne przedziały (ponizej 2000, powyzej 200,01)
    ale zauwaz ze nadal został bzdurny dopisek (6):
    - saldo progowe 2000zl, minimalna kwota 1000zł
    Nikt nie wie co oznacza ta minimalna kwota 1000zł ale twardo na wszelki
    wypadek w dopisku siedzi ;-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-07-08 23:56:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Miernik <m...@c...pl> writes:

> [...]
    > zadnych operacji).
    >
    > Czy jak teraz wlace tam 15 zl, to zostanie wykonana operacja i za ten

    Obawiam sie, ze przy dodatnim saldzie nawet bez wykonywania operacji
    moga pobrac prowizje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator