  • 1. Data: 2003-07-06 18:07:44
    Temat: SWIFT
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    Tak przy okazji innego postu pomyslalem sobie ze moze na tej grupie ktos
    bedzie znal odpowiedz.

    Wydawalo mi sie ze kod SWIFT jest cos w rodzaju adresu odbiorcy, ze
    kazdy bank w systemie SWIFT chcac wyslac pieniadze wprowadza wlasnie ten
    kod i cala sprawa jest zakonczona. Jakiez bylo moje zdzowienie kiedy w
    banku za przelew miedzynarodowy obciazono mnie jak za przelew krajowy.
    Nie wnikalem bardzo w ten temat ale z rozmow jakie przeprowadzilem z
    bankiem wynika ze byc moze przelew zostal wyslany TYLKO do Nowego Jorku
    (ja jestem w Teksasie) wiec dlatego obciazono mnie za przelew krajowy.
    Bankiem odbiorca byl Citi/Handlowy no i kod SWIFT oczywiscie byl tez dla
    CITI/Handlowego.

    Czy to mozliwe? Czy tez njzwyklej w swiecie pomylono sie w oplatach a
    teraz proboja na sile ten fakt wytlumaczyc?

    AP