  • 11. Data: 2004-06-21 14:31:38
    Temat: Re: gdzie darmowe przelewy dla firm?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    CzeslawEm. <n...@d...slp.peel> wrote:
    > Osobiscie - jesli mnie ktos proponuje cos darmowewgo -
    > odmawiam, chcę zaplacic i żądam pokwitowania ze dalem pieniadze.

    I konta w mBanku, gdzie duza czesc rzeczy jest/byla bezplatna nie masz?

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-06-22 04:09:55
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cb6rho$mc6$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I konta w mBanku, gdzie duza czesc rzeczy jest/byla bezplatna nie masz?

    Oczywiscie ze nie mam. I wcale sie do niego nie wybieram.
    To ze część rzeczy jest bezplatna to nie znaczy ze sumarycznie tak jest.
    Swego czasu ludzie walili drzwiami i oknami do Citi tyle dawal za darmo.
    Niewiele wody uplynelo jak im to zaczelo wychodzic bokiem.

    Kazdy robi jak uwaza ze swoją kasą.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 13. Data: 2004-06-22 13:51:52
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> skribis:

    >Osobiscie - jesli mnie ktos proponuje cos darmowewgo -
    >odmawiam, chcę zaplacic i żądam pokwitowania ze dalem pieniadze.

    LOL...

    dobrze ze (chyba) nie robisz przelewow z konta gdzie przelewy sa darmowe
    - musialbys za kazdym razem wplacac im np 50 gr czy 1 zł (ciekawe skad
    wiedzialbys ile dokladnie) na ich jakies specjalne konto i do tego zadac
    pokwitowania. Ale za przelanie tej zlotowki za przelew tez nie pobrano by
    oplaty, wiec musialbys wyslac jeszcze jeden przelew ;-))

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 14. Data: 2004-06-22 14:10:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:o4egd0lchuvta5cv84piq2a0a8olc9j0vr@4ax.com...

> [...]
    > pokwitowania. Ale za przelanie tej zlotowki za przelew tez nie pobrano by
    > oplaty, wiec musialbys wyslac jeszcze jeden przelew ;-))

    Mógłby spróbować zapłacić gotówką albo kartą - koniecznie płatną ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-06-23 04:39:21
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cb9f6u$qsk$1@inews.gazeta.pl>, Tomasz Waszczynski wrote:

    > Mógłby spróbować zapłacić gotówką albo kartą - koniecznie płatną ;]

    Karta juz nie. Zlikwidowalem wszystkie (MC, Visa, druga Visa),
    i zgrezygnowalem z kolejnej superokazji na 'jedyna w swoim rodzaju
    karte za naprawde minimalne pieniadze'.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl