  • 1. Data: 2004-06-20 13:10:22
    Temat: Re: Najdrozsza karta kredytowa - jak PeKaO SA chce przekonac ?
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>

    > KK
    >
    > Nie schizoframia tylko brak przeplywu informacji. Jak widac Pekao nie
    > potrafi nawet poinformowac pracownikow o tym co maja sprzedawac.

    bylem i jestem (ale tylko do 30.06.2004 r.) Klientem banku Pekao SA i ot
    ciagiem od prawie 18 lat !!!
    i przez te 18 lat NIGDY mi nic nie zaproponowali. kazda rzecz o ktora ich
    prosilem to byla walka.
    ciesze sie ze to juz niedlugo. chociaz ostatnie kilka lat jakby moja niechce
    zelzala bo przenioslem konto do Telepekao24 i mialem spokoj z "marmurami".
    ale jak to zwykle bywa w Pekao SA oni psuja to co dobre i zlikwidowali
    Telepekao24 oraz wypowiedzieli mi umowe. na zadne ich warunki co do
    ponownego przeniesienie konta do oddzialu "marmurowego" nie ma mowy !!! mam
    dosc niekompetencji, nierzetelnosci i braku profesjonalizmu !
    obserwujac ten bank od ilus tam lat widze ze zmiany nadal ida w zlym
    kierunku. bank ten juz opuscili prefesjonalisci z krwi i kosci. ostali sie
    ino maruderzy oraz watlej jakosci karierowicze, niestety bez nastawienia
    pro-klientowskiego. kiedys byly u nich kolejki... teraz nie ma bo klientow
    im ubylo. ciekawe co bedzie za rok/dwa ? Unicredito wycycka co moze i pewno
    zamknie bude, albo sprzeda. inwestycja i tak zwrocila im sie juz z duza
    nawiazka.