  • 1. Data: 2004-06-20 18:04:35
    Temat: KARTY KREDYTOWE - zestawienie kosztów
    Od: <d...@g...pl>

    Zgodnie z obietnica umieszczam porownanie KK. Braki wynikają z
    wątpliwej "kompetencji" osob na infoliniach banków.

    Zestawienie dla Jana Kowalskiego, ktory chce karte (SILVER) ze zdjeciem dla
    siebie i zony, korzysta z niej pol roku (3 miesiace uzywa, 3 nie uzywa) i po
    pol roku ja gubi (ewentualnie mu kradna). Czemu taki przyklad? Z
    doswiadczenia najczesciej takie pytania zadaja klienci i dzieki temu
    poruszymy wazny aspekt karty - jej bezpieczenstwo. Dla ulatwienia kilka
    oznaczen:
    KG - oplata za karte glowna,
    KD - oplata za karte dodatkowa,
    UB - ubezpieczenie (3 miesiace uzywania*oplata + 3 miesiace
    nieuzywania*oplata)
    ZD - umieszczenie zdjecia,
    KR - oplata za wydanie nowej (kradziez lub zgubienie)

    PEKAO SA - 80 zł KG + 40 zł KD + 6*2,4 UB + 15 KR = 149,4 zł
    REIFFEISEN - 85 zł KG + 57 KD + 6*0 UB + 15 KR = 157 zł
    PKO BP - 75 zł KG + 75 KD + 6*6 UB = 186 zł (+koszty za wydanie nowej karty
    KR)
    BZ WBK - 58 KG + 38 KD + 15 ZD + 38 KR = 149 zł
    CITI - 85 zł KG + 0 KD + 6,50*3 + 0*3 UB + 0 ZD + 0 KR = 104,5 zł

    UWAGI: Tylko w infolinii Citibanku Handlowego uzyskalem wszystkie oplaty
    jasne i czytelne, stad braki niektorych oplat wsrod pozostalych propozycji,
    co tylko zwieksza ich cene... nie daje Wam to do myslenia???

  • 2. Data: 2004-06-20 18:15:15
    Temat: Re: KARTY KREDYTOWE - zestawienie kosztów
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Zestawienie dla Jana Kowalskiego, ktory chce karte (SILVER) ze zdjeciem dla
    > siebie i zony, korzysta z niej pol roku (3 miesiace uzywa, 3 nie uzywa) i po
    > pol roku ja gubi

    tak! a jak jej nie zgubi i bedzie uzywal w kazdym miesiacu?
    przez caly rok?
    "doradco", naciagasz rzeczywistosc

    kursor

  • 3. Data: 2004-06-20 18:20:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > oplaty jasne i czytelne, stad braki niektorych oplat wsrod
    > pozostalych propozycji, co tylko zwieksza ich cene... nie daje Wam to

    A idz z tym swoim porownaniem.
    Strzelam - sprzedajesz KK Citka?
    Po pierwsze - dlaczego przyjales ze 3 miesiace uzywamy, a trzy nie? Moze
    powinies w taim przypadku policzycpolowe ceny za wydanie - czy po prostu
    bales sie, ze Citek wyjdzie za drogo?
    Po drugie - czy kazdy potrzebuje karty dodatkowej? (a moze znowu punkt dla
    Citka?)
    Po trzecie - dlaczego liczysz OBOWIAZKOWE ubezpieczenie w przypadku Citka i
    dobrowolne w innych? A moze ktos tego nie potrzebuje? A moze ktos wybierze
    karte Multi albo mBanku, gdzie to ubezpieczenie jest za free?!?!?
    Po czwarte - dlaczego zdjecie?
    Po piate dlaczego wystawienie nowej karty? Wszysy maja korzystac?
    Po szoste - a czemu nie pokazales kosztow zaciagniecia kredytu? Bo juz dla
    citka nie pasuje?

    Jednym slowem - takie zestawienie to sobie mozesz wciskac klientom na
    indywidualnych spotkaniach, ale nie na tym forum.
    Zastanawiam sie ilu jeszcze pracownikow roznych istytucji bedzie myslalo, ze
    na pbb siedza sami idioci?!?
    To, ze w niektorych bankach klienci nie potrafia liczyc, nie znaczy, ze
    nalezy rozciagac to na cala populacje ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-20 18:23:59
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    Amra, ale trzeba przyznac "doradcy", ze slowny z niego czlowiek.
    Obiecal korzystne zestawienie dla Citka, myslal kilkadziesiat godzin...
    I prosze, jest... :-)
    LOL

    kursor

  • 5. Data: 2004-06-20 18:24:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > klienci i dzieki temu poruszymy wazny aspekt karty - jej
    > bezpieczenstwo. Dla ulatwienia kilka oznaczen:

    Przy okazji - prosze o podobne zestawienie dla Michala Macierzynskiego,
    ktory nie bedzie gubil karty, nie chce karty dodatkowej i bedzie z niej
    korzystal co miesiac. ;)
    Wydaje mi sie, ze karta Citka jest na tyle dobrytm produktem, ze nie trzeba
    ubiegac sie do tak prostackich metod. No cyba, ze wam sprzedaz dalej spada
    na leb na szyje. O wycofaniu sie z pobierania 6,5 zl za miesieczne
    ubezpieczenie slychac od pazdziernika zeszlego roku... ;)

    P.S. Ja wiem, ze KK Citka jest fajna i w ogole, ale nie wiem, czy nie
    wolalbym plastiku HSBC. ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-20 19:15:19
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał:
> [...]
    > BZ WBK - 58 KG + 38 KD + 15 ZD + 38 KR = 149 zł
    > CITI - 85 zł KG + 0 KD + 6,50*3 + 0*3 UB + 0 ZD + 0 KR = 104,5 zł

    w Citi karta dodatkowa kosztuje 45zl ->>a to daje: 149,50zł
    po drugie: jak dodasz 45zl i 3*6,5 wychodzi --->> 169zl

  • 7. Data: 2004-06-20 19:29:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:cb4no7$43s$1@news.onet.pl...

    > w Citi karta dodatkowa kosztuje 45zl ->>a to daje: 149,50zł

    eeee... trwa nieustanna propocja, bez problemu masz dodatkowa za 0 PLN.

    > po drugie: jak dodasz 45zl i 3*6,5 wychodzi --->> 169zl

    A jak uwzglednimy platnosci za czynsz, fundusz remontowy itp to inne beda
    duzo drozsze, bo zeby oplacic bedzie trzeba najpierw wyciagnac kase z
    bankomatu. Wiem, wiem, nie kazdy musi z tego korzystac, ale tak samo nie
    kazdy korzysta z kredytu na karcie, a AMRA domagal sie jego uwzglednienia
    ;).
    Ja korzystam teraz z kart Citi i BRE, koszty sa duzo mniejsze niz zyski z
    ich uzywania ;).

    Maciej

  • 8. Data: 2004-06-20 19:31:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-20 21:29, Użytkownik MK napisał:
    > A jak uwzglednimy platnosci za czynsz, fundusz remontowy itp to inne beda
    > duzo drozsze, bo zeby oplacic bedzie trzeba najpierw wyciagnac kase z
    > bankomatu.

    Yhy, karta BPH, robisz sobie przelew za 0,5% prowizji i masz kase na
    koncie ;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2004-06-20 19:33:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> wrote in message

    > Yhy, karta BPH, robisz sobie przelew za 0,5% prowizji i masz kase na
    > koncie ;)

    A nie jest to juz traktowane jako transakcja gotowkowa?

    Maciej

  • 10. Data: 2004-06-20 19:50:11
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A nie jest to juz traktowane jako transakcja gotowkowa?

    Oczywiscie ze jest ! (*)

    (*) z wyjatkiem okresow promocyjnyvh

    MAd Hat
    ter