  • 1. Data: 2004-06-20 19:28:30
    Temat: gdzie darmowe przelewy dla firm?
    Od: "air" <k...@w...pl>

    witam
    jaki bank (konto) oprocz VWBD oferuje darmowe przelewy w ofercie biznesowej?
    moze byc oplata za prowadzenie konta, wskazana bylaby rowniez mozliwosc
    codziennych darmowych wplat w oddziale.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-20 19:48:11
    Temat: Re: gdzie darmowe przelewy dla firm?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    air <k...@w...pl> wrote:
    > jaki bank (konto) oprocz VWBD oferuje darmowe przelewy w ofercie
    > biznesowej? moze byc oplata za prowadzenie konta, wskazana bylaby
    > rowniez mozliwosc codziennych darmowych wplat w oddziale.

    Dzialalnosc gospodarcza, czy spolka kapitalowa?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-20 19:50:47
    Od: "air" <k...@w...pl>

    > Dzialalnosc gospodarcza, czy spolka kapitalowa?
    dzialalnosc

  • 4. Data: 2004-06-20 20:34:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    air <k...@w...pl> wrote:
> [...]

    szczerze powiedziawszy wybor mizerny...
    http://www.bankier.pl/firma/uslugi_bankowe/narzedzia
    /konta/zestawienie/index.html

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-21 07:22:05
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > szczerze powiedziawszy wybor mizerny...
    > http://www.bankier.pl/firma/uslugi_bankowe/narzedzia
    /konta/zestawienie/index.html

    I nieaktualny - w VWbank jest linia kredytowa dla kont Plus Biznes...

    --
    Spock .. Earth

  • 6. Data: 2004-06-21 09:19:48
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    Karolcia napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@U...eu.org> napisał w wiadomości

    > http://www.bankier.pl/firma/uslugi_bankowe/narzedzia
    /konta/zestawienie/index.html

    > a jakie jest oprocentowanie, limity i w ogóle gdzie jest info na ten temat
    > na www?

    Na www rzeczywiście nie widze - ale mam odpowiednie pozycje w
    interfejsie WWW.
    Trzeba by się spytac VWlinki..

    --
    Spock .. Earth

  • 7. Data: 2004-06-21 09:20:14
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > >
    > I nieaktualny - w VWbank jest linia kredytowa dla kont Plus Biznes...

    a jakie jest oprocentowanie, limity i w ogóle gdzie jest info na ten temat

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 8. Data: 2004-06-21 13:27:28
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cb6918$nei$1@news.onet.pl>, Karolcia wrote:

    Czy nikt sie nie nauczy ze nie ma nic za darmo ?
    Czy Ty zakladasz interes zeby nic z tego nie miec ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 9. Data: 2004-06-21 13:30:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Czy nikt sie nie nauczy ze nie ma nic za darmo ?
    > Czy Ty zakladasz interes zeby nic z tego nie miec ?

    No ale jesli sa takie oferty, to zemu ma z nich nie skorzystac

  • 10. Data: 2004-06-21 14:27:51
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cb6nvu$9nd$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No ale jesli sa takie oferty, to zemu ma z nich nie skorzystac

    Bo zawykle zaplacisz dwukrotnie drozej niz bez 'specjalnej oferty'.
    Tyle ze dowiesz sie o tym pozniej albo wcale.

    NIE MA czegos za darmo w interesach.

    Osobiscie - jesli mnie ktos proponuje cos darmowewgo -
    odmawiam, chcę zaplacic i żądam pokwitowania ze dalem pieniadze.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl