  • 11. Data: 2003-08-10 17:08:10
    Temat: Re: gdzie Maestro
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za
    m...@a...pl<m...@W...pl> nagryzmolił(a) w
    news:7a2b.00000aa7.3f363b21@newsgate.onet.pl:

    > konto Xtras24 Student w BZ WBK - karta gratis + utrzymanie konta
    > gratis. Jedynie przelewy sa platne przez internet.

    Już nie gratis. 25zł za wydanie/wznowienie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 12. Data: 2003-08-10 17:10:09
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > No to polska maestro tez nie zaplacisz, zeby nie bylo.
    > zostaje MC chargowy lub KK Mcx

    możesz wyjaśnić KK Mcx?

    Stryket

  • 13. Data: 2003-08-10 17:10:44
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra'
    Macierzyński<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

    > No to polska maestro tez nie zaplacisz, zeby nie bylo.
    > zostaje MC chargowy lub KK Mcx

    W Niemczech to w ogóle jest porypane. Bardzo często nie chcą przyjmować
    nawet polskich wypukłych (testowane na MC Shell z PeKaO SA).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 14. Data: 2003-08-10 17:33:03
    Od: "" <m...@a...pl>

    > Już nie gratis. 25zł za wydanie/wznowienie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Nie ma prowizji jak w ciagu pierwszysch 3 miesiecy zrobic przy uzyciu tej karty
    operacje bezgotowkowa, czyli plantnosc karta w sklepi. A to chyba, nie takie
    ciezkie.

  • 15. Data: 2003-08-10 17:34:13
    Od: "" <m...@a...pl>

    > W Niemczech to w ogóle jest porypane. Bardzo często nie chcą przyjmować
    > nawet polskich wypukłych (testowane na MC Shell z PeKaO SA).
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    A skad wiedzieli, ze ona jest z Polski ??

  • 16. Data: 2003-08-10 17:37:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Stryket wrote:
    > możesz wyjaśnić KK Mcx?

    KK MasterCard - x bylo kolo sa - sie nacisnelo przy kombinacji "alt" + "s"

  • 17. Data: 2003-08-10 17:48:40
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Użytkownik<m...@a...pl> nagryzmolił(a) w

    > Nie ma prowizji jak w ciagu pierwszysch 3 miesiecy zrobic przy uzyciu
    > tej karty operacje bezgotowkowa, czyli plantnosc karta w sklepi. A to
    > chyba, nie takie ciezkie.

    Niestety nie działa przy wnowieniu.
    Zrezygnowałem z tej karty, a niedługo przyjdzie mi się pożegnać z BZ
    WBK.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 18. Data: 2003-08-10 17:51:31
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    > A skad wiedzieli, ze ona jest z Polski ??

    Widzieli że rozmawiamy po polsku. Jak chciałem (a właściwie ojciec)
    zapłacić, to najpierw przez 5 minut oglądali kartę z każdej strony, a
    potem stwierdzili że to polska karta i oni takich nie obsługują. Nie
    chcieli nawet sprawdzić czy zadziała.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 19. Data: 2003-08-10 17:59:30
    Od: "" <m...@a...pl>

> [...]
    > zapłacić, to najpierw przez 5 minut oglądali kartę z każdej strony, a
    > potem stwierdzili że to polska karta i oni takich nie obsługują. Nie

    Chyba raczej SLYSZELI ;)

    Ja bym sie uparl i twierdzil, ze to niemiecka lub szwajcarska lub austriacka. I
    nie dal sie wycyckac.

  • 20. Data: 2003-08-10 18:26:48
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    > A przeciez niedlugo bedzie umozliwial w debetowkach (a w KK juz to robi)
    > przeliczanie kart Visa przez Euro.
    > Ka korzystam z KK Multi i kurs jest bardzo ladny - dlatego czy to Visa czy
    > Maestro traci znaczenie na rzecz przez co kaeta jest przeliczana.
    > Osobiscie jesli gdzies jezdzisz polecam... VE Millennium - wszedzie i zawsze
    > ladne kursy, tanie wyplaty. Moim zdaniem najlepsza karta pzoa granicami
    > naszego kraju

    Ciekawe kiedy w Polsce bedziec cos takiego do karty:
    http://www.pineska.net/~kuba/waluty.jpg

    Poprostu sam wybieram do karty jaka chce miec walute w dowolnej chwili i nie
    martwie sie zadnymi przeliczeniami. Czekam, az bedzie cos takiego do polskiej
    karty.