  • 1. Data: 2003-08-10 10:30:27
    Temat: Sklep internetowy - troche nie na temat
    Od: "Rafal Brandt" <R...@w...pl>

    Ktos kiedys pisal na tej grupie o sklepie internetowym sprzedajacym perfumy
    z wysylka za friko. Akceptuja karty kredytowe. Jaki maja oni adres WWW ?
    Googlowanie niewiele mi pomoglo A moze ogolnie znane sa takowe miejsca gdzie
    mozna nabyc pachnidelka, sprawdzone, oryginalne za rozsadna cene ..... ?

    Pozdrawiam

    RaFaL

  • 2. Data: 2003-08-10 12:03:00
    Temat: Re: Sklep internetowy - troche nie na temat
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ktos kiedys pisal na tej grupie o sklepie internetowym sprzedajacym
    perfumy
    > z wysylka za friko. Akceptuja karty kredytowe. Jaki maja oni adres WWW ?

    http://www.strawberrynet.com/new_en_index.html

    polecam tez

    http://store.yahoo.com/perfumebaycom/index.html

    ale licz sie z koniecznoscia wysylania skanow DO i karty platniczej

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-08-10 15:34:47
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    Rafal Brandt napisał(a) w wiadomości

[...]
    ::
    :: Pozdrawiam
    ::
    :: RaFaL

    Za rozsądną cenę to chyba tylko Allegro...?

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 4. Data: 2003-08-11 18:55:59
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Rafal Brandt napisał:
> [...]
    > mozna nabyc pachnidelka, sprawdzone, oryginalne za rozsadna cene ..... ?

    A moze www.esentia.pl? Nie sprawdzalem oferty, wiem tylko ze jest takie
    cos ;)

    Miko