  • 1. Data: 2003-08-10 12:24:23
    Temat: gdzie Maestro
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    w jakim banku można otrzymać kartę Maestro? Warunek dodatkowy jak
    najmniejsze koszty otrzymania/utrzymania karty (i konta)?
    Niestety mBank nie zamierza wprowadzić takiej karty a szkoda.

    Stryket

  • 2. Data: 2003-08-10 12:31:30
    Temat: Re: gdzie Maestro
    Od: "m...@a...pl" <m...@W...pl>

> [...]
    > najmniejsze koszty otrzymania/utrzymania karty (i konta)?
    > Niestety mBank nie zamierza wprowadzić takiej karty a szkoda.

    konto Xtras24 Student w BZ WBK - karta gratis + utrzymanie konta gratis.
    Jedynie przelewy sa platne przez internet.

  • 3. Data: 2003-08-10 12:37:22
    Od: Spider <.>

    najkorzystniej moim zdaniem jest w Citku, dobry przelicznik kursu euro,
    wyplaty w euronecie i bankomatach wlasnych w kraju i zagranica darmowe,
    inne bankomaty za 4 zl, oplata miesieczna 4 zl gdy saldo ponizej 2500, 2
    zl za karte i 3 zl za teleserwis niestety, w sumie max 9 zl, slabe
    zabezpieczenie transakcji internetowych (brak tokena, listy hasel
    jednorazowych)

    fakt, szkoda ze mBank nie chce wprowadzic nic z Mastercarda

    Spider

  • 4. Data: 2003-08-10 12:49:49
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Stryket <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisał(a):

> [...]
    > najmniejsze koszty otrzymania/utrzymania karty (i konta)?
    > Niestety mBank nie zamierza wprowadzić takiej karty a szkoda.

    Np. www.bosbank.pl i tu :http://www.bosbank.pl/i.php?i=271
    Pozdrawiam

    Marcin
    www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-10 13:05:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Spider wrote:
    > fakt, szkoda ze mBank nie chce wprowadzic nic z Mastercarda

    A przeciez niedlugo bedzie umozliwial w debetowkach (a w KK juz to robi)
    przeliczanie kart Visa przez Euro.
    Ka korzystam z KK Multi i kurs jest bardzo ladny - dlatego czy to Visa czy
    Maestro traci znaczenie na rzecz przez co kaeta jest przeliczana.
    Osobiscie jesli gdzies jezdzisz polecam... VE Millennium - wszedzie i zawsze
    ladne kursy, tanie wyplaty. Moim zdaniem najlepsza karta pzoa granicami
    naszego kraju

  • 6. Data: 2003-08-10 13:28:10
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > ladne kursy, tanie wyplaty. Moim zdaniem najlepsza karta pzoa granicami
    > naszego kraju

    ciekawe jak zapłacisz niemieckich sklepach Visą? W większości akceptują
    tylko MC :)

    Stryket

  • 7. Data: 2003-08-10 14:02:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Stryket wrote:
    > ciekawe jak zapłacisz niemieckich sklepach Visą? W większości
    > akceptują tylko MC :)

    VC spokojnie zaplacisz. Electronem moze byc juz problem.

  • 8. Data: 2003-08-10 14:42:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bh5j16$5p4$1@news.onet.pl...

    > VC spokojnie zaplacisz. Electronem moze byc juz problem.

    Widzisz. A mnie w Portugalii kobitka w sklepie wmawiała w języku
    ichnio-migowym, że Visa Electron tak, ale zwykła Visa to nic z tego. :-)
    [przynajmniej bym sobie dał głowę uciąć, że o to jej chodziło ;-)]
    Zapłaciłem gotówką. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-08-10 15:56:27
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    Visa nie zapłacisz. Żadną odmianą. Przyjmują jedynie konkurecyjne :(

    Stryket

  • 10. Data: 2003-08-10 16:46:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Stryket wrote:
    > Visa nie zapłacisz. Żadną odmianą. Przyjmują jedynie konkurecyjne :(

    No to polska maestro tez nie zaplacisz, zeby nie bylo.
    zostaje MC chargowy lub KK Mcx