  • 31. Data: 2003-08-11 09:58:56
    Temat: Re: gdzie Maestro
    Od: "" <m...@a...pl>

    > Najtańsze i całkiem dobre konto do którego dostaniesz darmową Maestro to BGŻ.
    > Obsługa konta tylko 4 zł miesięcznie dostęp przez net i darmoew przelewy
    przez
    > net. Całkiem przyzwoite konto i mało kto o nim wie

    Malo placowek, malo bankomatow, male limity wyplaty z bankomatow. Zadnej
    onlinowosci wzgledem oddzialow. Czekac pare dni na wplate, ktora byla w innym
    oddziale. Problemy przy wszystkim oraz obsluga jak z przedszkola.

    Bank dla rolikow. Karta maestro -scieraja sie napisy i nie chca jej akceptowac
    sklepy oraz nawet w odziale BGZ nie chcieli jej zaakceptowac. Brzydka karta
    maestro.

  • 32. Data: 2003-08-11 10:01:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bh7goh$h2o$1@news.onet.pl...

    > he he a jak sobie ktos nie nada PINu? :)

    Widać nie do końca jest to praktyczne w innych krajach. Cóż, co kraj to
    obyczaj.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 33. Data: 2003-08-20 06:41:53
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Stryket wrote:

    > ciekawe jak zapłacisz niemieckich sklepach Visą? W większości akceptują
    > tylko MC :)

    Nie tylko niemieckich. Własnie wróciłem z wycieczki przez pół Europy, po
    drodze mijałem taki dziwny kraj jak Serbia i tam jest bardzo podobnie.
    Na drzwiach wielu sklepów są naklejki DC i MC/Maestro. Na początku
    myślałem, że naklekla Visy im się odkleiła, ale kobieta w kasie na VC
    popatrzyła jak diabeł na święconą wodę i powiedziała "Visa ne"; potem
    długo szukała paska na moim MC z BPH, ale udało się:-)
    I jeszcze jedna ciekawostka z tego samego sklepu. Pepsi kosztowała 66,90
    YUM, kobieta wbiła na POSa 70 YUM (ze względu na wybitną niemozność
    porozumiewania się podpisałem bez dyskusji bo to jakieś 21 gr różnicy)
    po czym ...... wydała mi 3 dinary gotówką.
    Poza tym w Serbii i Bułgarii kazali mi się dwa razy podpisywać: raz na
    slipie, drugi raz na paragonie z kasy fiskalnej. Ciekaw jestem ile razy
    przyjdzie rozliczenie?
    W Grecji są natomiast sklepy, które przyjmują tylko Visę
    (olimpijskie:-)) - zresztą przygotowania do olimpiady widać wszędzie i
    na wszystkich płaszczyznach.

    I jeszcze jedno, żebyśmy się nie stresowali - nigdzie nikogo mój podpis
    na karcie w najmniejszym stopniu nie obchodził :-(

    pzdr

    Tomek

    P.S. VW ma bardzo fajne kursy EUR. Dla dużych kwot z bankomatu może
    wyjść lepiej niż Citi.

  • 34. Data: 2003-08-23 17:22:14
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    > I jeszcze jedno, żebyśmy się nie stresowali - nigdzie nikogo mój podpis
    > na karcie w najmniejszym stopniu nie obchodził :-(

    W Hiszpanii jest dokladnie tak samo. Prawie zawsze dostawalem najpierw
    karte, a potem slipa do podpisu.

    W Polsce jest chyba lepiej pod tym wzgledem.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 35. Data: 2003-08-25 13:05:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bi87q0$17rn$1@foka.acn.pl...

    > W Polsce jest chyba lepiej pod tym wzgledem.

    POS Pekao (wczesniej byl PolCard) pani podaje karte, daje slip, bierze
    karte i ja odwraca i podsuwa pod oczy w celu prawidlowego podpisania :)

    --
    JaKi

  • 36. Data: 2003-08-25 13:17:25
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > POS Pekao (wczesniej byl PolCard) pani podaje karte, daje slip, bierze
    > karte i ja odwraca i podsuwa pod oczy w celu prawidlowego podpisania :)

    Nie mowie przeciez, ze wszedzie sprawdzaja, ale w Hiszpanii ani razu nie
    sprawdzili, a w Polsce czasem sie zdarza.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak