  • 1. Data: 2003-08-10 12:22:26
    Temat: Funkcja depozytowa w bankomatach PKO BP
    Od: "m...@a...pl" <m...@W...pl>

    Czy w bankomacie z funkcja depozytowa PKO BP moge przy uzyciu karty PKO BP Visa
    Elektron zlozyc dyspozycje przelewu z konta na konto inteligo i jak rozumiem
    operacja ta jest bezplatna ? Czy mozna przy uzyciu tej dyspozycji splacac
    zadluzenie karty kredytowej oraz czy np mam wplacic rate za kredyt 31 dnia
    miesiaca i skozystam z funkcji depozytowej i wplace dokladnie 31 dnia w
    bankomacie, a zaksieguja ja za 3-4 dni, to czy bank uzna to jako splate w
    terminie i nie naliczy odsetek karnych ?

  • 2. Data: 2003-08-10 12:43:06
    Temat: Re: Funkcja depozytowa w bankomatach PKO BP
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    m...@a...pl <m...@W...pl> napisał(a):

    > Czy w bankomacie z funkcja depozytowa PKO BP moge przy uzyciu karty PKO BP Visa
    >
    > Elektron zlozyc dyspozycje przelewu z konta na konto inteligo i jak rozumiem
    > operacja ta jest bezplatna ?
    Przelew,wpłata gotówki(banknoty )lub czek z roru.Przelewy na konto Inteligo
    powinny być bezpłatne,nie wiem tylko czy jest opłata za funkcję depozytową?
    Polecam wpłaty gotówkowe na konto Inteligo,najlepiej w oddziałach PKOBP (nie w
    agencjach),jest szansa,że pieniądze pojawią sie tego samego dnia na koncie.
> [...]
    > bankomacie, a zaksieguja ja za 3-4 dni, to czy bank uzna to jako splate w
    > terminie i nie naliczy odsetek karnych ?
    Tak.Obawiam się jednak,że trzeba wpłacać kilka dni wcześniej.

    > --
    Marcin
    www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-08-11 02:49:48
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bh5ekp$lub$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Dominiak wrote:

    > Polecam wp?aty gotówkowe na konto Inteligo,najlepiej w oddzia?ach PKOBP (nie w
    > agencjach),jest szansa,?e pieni?dze pojawi? sie tego samego dnia na koncie.

    A dlaczego nie w agencjach?
    Co sie stanie jak sie wplaci w agencji?

    --
    Miernik ________________________ jabberid:m...@h...pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2003-08-11 16:35:42
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@s...ctnet.pl...
    > In article <bh5ekp$lub$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Dominiak wrote:
    >

    > A dlaczego nie w agencjach?
    > Co sie stanie jak sie wplaci w agencji?

    Bedziesz czekal jeden dzien dluzej w najlepszym przypadku.