  • 11. Data: 2006-07-18 10:02:42
    Temat: Re: fundusz...
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Z tym się akurat nie zgodzę. Uważam za bardzo prawdopodobne, że
    > kierunek zmian kursu akcji i obligacji w najbliższym czasie będzie ten
    > sam. To znaczy jeśli akcje będą rosły to obligacje też, akcje maleją
    > obligacje tak samo.

    akcje nie sa w zaden sposob skorelowane z obligacjami, te dwa rynki sa
    niezalezne
    od siebie, nie wiem skad takie wnioski wyciagnales?

  • 12. Data: 2006-07-18 10:34:05
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    MichalL napisał(a):
    > "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Nie wiesz ? Te na których się zarabia, to takie proste ;)

    No, historycznie patrząc, to taki Gates to przy mnie biedakiem jest. ;>

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-07-18 11:33:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    RobertS wrote:

    > akcje nie sa w zaden sposob skorelowane z obligacjami, te dwa rynki sa
    > niezalezne
    > od siebie, nie wiem skad takie wnioski wyciagnales?

    W chwili obecnej największymi czynnikami ryzyka mogącymi spowodować
    spadek kursu akcji są: dalsze wycofywanie się inwestorów zagranicznych
    z rynków wschodzących, ryzyko polityczne upadku rządu, wychodzące z
    resortu finansów pomysły wzrostu obciążeń podatkowych i ZUS-owskich.
    Tak się dziwnie składa, że te same czynniki mogą wpłynąć na spadek cen
    obligacji.

  • 14. Data: 2006-07-18 12:29:10
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    > Tydzien temu zakupilem jednostki arki akcji i po tygodniu jestem 5%
    > do tylu. To co prawda fundusz długoterminowy, ale jak w najbliższym
    > czasie będzie spadać w takim tempie, to nie zostanie mi nic z czego
    > mógłbym odrobić straty.
    > Pytanie: czekać czy uciekać?

    Witanie,

    SPOKOJNIE - BEZ NERW, nie patrz codziennie na wyniki - spójrz za pół roku,
    też zainwestowałem i trochę nerwów było ale się odrobiło,
    poczekaj i weź na luz i kup sobie piwo (dobrze poprawi Ci humor),
    a wyniki statystyki wykresy aloesy i inne bzdesy nie dla nas inwestorów,
    nie złamią nam humorów - poczekamy i wygramy,
    a w Mercedesy zaprosimy nasze damy.

    pozdrawianie

  • 15. Data: 2006-07-18 16:57:46
    Od: "elx" <e...@o...pl>

    jimmij napisał(a):
> [...]
    > do tylu. To co prawda fundusz długoterminowy, ale jak w najbliższym
    > czasie będzie spadać w takim tempie, to nie zostanie mi nic z czego

    Na pewno czekać.
    Osobiscie przeżyłem dwie solidne korekty mając w portfelu poważne
    inwestycje w fundusze akcji ale czas leczy rany i zwiększa zyski,
    więc nie warto poddawać się emocjom. Poza tym nie wiem czy jesteś
    świadomy faktu, że jesli zdecydujesz się na odkupienie Arki przed
    upływem 12 miesięcy dobrowolnie zgadzasz się na dodatkowy charging.

    pozdr.
    elx

  • 16. Data: 2006-07-19 15:44:08
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

> [...]
    > resortu finansów pomysły wzrostu obciążeń podatkowych i ZUS-owskich.
    > Tak się dziwnie składa, że te same czynniki mogą wpłynąć na spadek cen

    zgadzam zię z tym, choć obligacje narażone są bardziej na inflacje.