  • 1. Data: 2006-07-17 14:56:36
    Temat: 25 % W MIESIĄC Z AKCJI
    Od: "Dawid Buczyński" <m...@o...pl>

    Witam

    Poszukuje osoby która pożyczy mi minimum 2000 zł do zainwestowania na giełdzie
    papierów wartościowych. Gwarantuję w miesiąc 25 % zysków od przekazanej mi
    kwoty. Oferuję różne formy zabezpieczenia do ustalenia indywidulanie. Jeżeli
    chcesz w krótkim czasie zainwestować swoje pieniądze prosze o kontakt na e-mail:
    m...@o...pl Prosze o kontakt tylko osoby z Warszawy.

  • 2. Data: 2006-07-17 16:36:39
    Temat: Re: 25 % W MIESIĄC Z AKCJI
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > Witam

    nie spamuj i jaj sobie nie rob. szukasz naiwnych?

  • 3. Data: 2006-07-17 22:26:37
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 17 Jul 2006 16:56:36 +0200, Dawid Buczyński napisał(a):

> [...]
    > chcesz w krótkim czasie zainwestować swoje pieniądze prosze o kontakt na e-mail:

    Popytaj chłopaków z miasta.. oni Ci chętnie na 15% miesięcznie pożyczą. I z
    zabezpieczeniami też problemu nie będzie :)

  • 4. Data: 2006-07-17 23:36:39
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Dawid Buczyński wrote:
> [...]
    > papierów wartościowych. Gwarantuję w miesiąc 25 % zysków od przekazanej mi
    > kwoty. Oferuję różne formy zabezpieczenia do ustalenia indywidulanie.

    Nie ma sprawy.
    2500 zł gotówką jako zabezpieczenie i mogę ci 2000 pożyczyć.

  • 5. Data: 2006-07-18 07:09:20
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Popytaj chłopaków z miasta.. oni Ci chętnie na 15% miesięcznie pożyczą. I
    > zabezpieczeniami też problemu nie będzie :)

    na miescie 15% dziennie sie placi ;-))

  • 6. Data: 2006-07-18 09:05:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dawid Buczyński wrote:

> [...]
    > przekazanej mi kwoty. Oferuję różne formy zabezpieczenia do ustalenia
    > indywidulanie. Jeżeli chcesz w krótkim czasie zainwestować swoje

    A wiesz jakie warunki ustawa stawia tym co chcą inwestować _cudze_
    pieniądze? I jakie są kary?

  • 7. Data: 2006-07-18 09:57:40
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > A wiesz jakie warunki ustawa stawia tym co chcą inwestować _cudze_
    > pieniądze? I jakie są kary?

    która ustawa?

    moze napiszesz konkretnie...

  • 8. Data: 2006-07-18 12:36:43
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

> [...]
    > papierów wartościowych. Gwarantuję w miesiąc 25 % zysków od przekazanej mi
    > kwoty. Oferuję różne formy zabezpieczenia do ustalenia indywidulanie.

    Witanie,

    2000zł, 25% i takie gwarancke i nie ma kolejki - dziwne.
    Czyżby Pruszków i Wołomin zbankrutowali - dziwne.
    Żólta lampka się zapala - uwaga ALARM.

    pozdrawianie

  • 9. Data: 2006-07-18 15:09:40
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    > która ustawa?
    >
    > moze napiszesz konkretnie...

    Ustawa o obrocie instrumentami finansowymi...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 10. Data: 2006-07-19 08:22:35
    Od: g...@o...pl

    Dziwne, jak można być aż tak naiwnym żeby wierzyć, iż znajdzie
    się ktoś jeszcze bardziej naiwny :-)

    pozdrowienia,
    Tomek