  • 1. Data: 2006-07-17 02:38:45
    Temat: Przelew 55 Euro do Niemiec ?
    Od: "l" <i7i7@@@op.pl>

    Witajcie !
    Wygrałem aukcje na Ebay w DE ... i mam zapłacić 55 Euro przelewem bo innej
    opcji gostek nie respektuje :-(
    Jak to zrobić najtaniej ...... i ile to kosztuje ?

    A może przez jakieś konto ?
    Mam konta w mBank , Inteligo i VW Bank ?

    pozdr .
    Tadek

  • 2. Data: 2006-07-17 07:03:14
    Temat: Re: Przelew 55 Euro do Niemiec ?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    l napisał(a):
    > Witajcie !
    > Wygrałem aukcje na Ebay w DE ... i mam zapłacić 55 Euro przelewem bo innej
    > opcji gostek nie respektuje :-(
    > Jak to zrobić najtaniej ...... i ile to kosztuje ?

    Najpierw wygrywasz aukcje, a dopiero pozniej sie zastanawiasz, jak w
    ogole zaplacic sprzedajacemu? Ciekawe podejscie do sprawy.

    Wyguglaj w grupach dyskusyjnych "przelew do Niemiec".

    --
    elephanto

  • 3. Data: 2006-07-17 07:59:25
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > A może przez jakieś konto ?
    > Mam konta w mBank , Inteligo i VW Bank ?

    żaden z ww. banków nie realizuje przelewów zagranicznych

    z moich obserwacji wynika, ze najtanszy jest Multibank:
    zaplacisz tam za przelew 0,25% kwoty przelewu (20 - 200 zł),
    1 zł za wykonanie przelewu + 5 zł za komunikat SWIFT
    czyli min. 26 zł

    podejrzewam, ze odbiorca przelewu nie zgodzi sie na partycypowanie
    w kosztach transferu kasy zatem bedziesz musial pokryc rowniez
    koszty banku posrednika (trudno je okreslic) czyli przelew z opcja OUR

    wazne jest czy bank, do ktorego bedziesz wysylal kase jest korespondentem
    banku, z ktorego kasa wyjdzie...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    dziwne, ze sie tematem nie zainteresowales przed wygraniem aukcji, wysoki
    koszt
    przelewu moze spowodowac, ze wygrany na aukcji przedmiot nie bedzie wcale
    taki tani...

  • 4. Data: 2006-07-17 08:57:13
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    l napisał(a):
    > Wygrałem aukcje na Ebay w DE ... i mam zapłacić 55 Euro przelewem bo innej
    > opcji gostek nie respektuje :-(
    > Jak to zrobić najtaniej ...... i ile to kosztuje ?

    ma konto a nie ma adresu (pocztowego)? Przekonaj go do listu
    wartościowego (55Euro =~ 250 zł to będzie kosztować ok. 15 zł)

    andy_nek

  • 5. Data: 2006-07-17 12:24:49
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "l" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to zrobić najtaniej ...... i ile to kosztuje ?
    >
    > A może przez jakieś konto ?
    > Mam konta w mBank , Inteligo i VW Bank ?

    Przy takiej malej kasie , moze okazac sie ze westerunion bedzie kosztowac
    bardzo podobnie jak przelew bankowy . A gosc to sobie odbierze u siebie na
    poczcie jeszcze tego samego dnia .

  • 6. Data: 2006-07-18 08:39:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Od niedawna BZ WBK reklamuje tańsze przelewy zagraniczne, tym niemniej zwykle jest to
    opcja dla posiadaczy konta w danym
    banku.
    Obiło mi się o uszy (na grupie), że z DB24 może być tanio jak za krajowy, ale nie
    wiem, czy to prawda.
    Na różnych grupach (przykładowo rec.foto) są osoby , które za prowizję zrobią Ci
    przelew z ich konta w niemieckim banku,
    zaleta to szybkość.
    Przy takich kwotach to rzeczywiście najlepiej wychodzi list wartościowy z banknotami
    w kopercie.
    JaC

  • 7. Data: 2006-07-18 08:50:41
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Od niedawna BZ WBK reklamuje tańsze przelewy zagraniczne, tym niemniej
    > zwykle jest to opcja dla posiadaczy konta w danym
    > banku.

    posiadanie konta nie ma znaczenia

    > Obiło mi się o uszy (na grupie), że z DB24 może być tanio jak za krajowy,
    > ale nie wiem, czy to prawda.

    oj gdyby to byla prawda to bank by sie tym bardzo glosno chwalil

  • 8. Data: 2006-07-18 15:59:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"

    > posiadanie konta nie ma znaczenia

    > oj gdyby to byla prawda to bank by sie tym bardzo glosno chwalil

    DB-PBC nawet nie przystąpił do Euro-Elixiru
    *** blad ***

  • 9. Data: 2006-07-18 17:00:46
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To może ktoś, kto ma tam rachunek, potwierdzi nam, ile kosztowałby przelew 55 EUR do
    Niemiec?
    JaC

    > DB-PBC nawet nie przystąpił do Euro-Elixiru

    It has removed 1513 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 10. Data: 2006-07-19 09:17:26
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    666 napisał(a):
    > To może ktoś, kto ma tam rachunek, potwierdzi nam, ile kosztowałby przelew 55 EUR
    do Niemiec?
    > JaC

    Robiłem ok. rok temu kilka przelewów z konta w EUR (DB PBC) kwoty 170 do
    280 EUR - cena za przelew nie była mniejsza niż 20 EUR, podejrzewam, że
    dla 50 EUR też dużo mniej by nie było.
    Pokrywałem wszystkie koszty przelewu.

    Tak drogo nie było nigdzie.

    Przy dużych kwotach jest OK, mają ponadto dobre kursy,
    po wynegocjowaniu;

    Jak jest teraz nie wiem - bo przesiadłem się do Multi, w Millenium też
    było taniej.

    Pzdr: Witek