  • 11. Data: 2023-06-15 13:11:31
    Temat: Re: Jest jeszcze gorzej ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-06-15 o 11:05, _Master_ pisze:

    > Zmieniłem serwer news.

    A na jaki?

    Ja używałem niedawno chyba news.neostradę, ale jak się zorientowałem, że
    przez parę dni nie działa, to zmieniłem na icm. Tutaj z kolei wiele grup
    polskich nie działa w ogóle.

    To jaki teraz aktualnie jest dobry i działający?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2023-06-15 13:18:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 13:11, Liwiusz pisze:

    > A na jaki?

    Przecież wszyscy już wiedzą że jedynie słusznym jest chmurka.net
    Działa ślicznie

    Ale ja czekałem kilka dni na rejestrację. Pechowy jestem podobno ;)

  • 13. Data: 2023-06-15 13:37:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2023-06-15 o 13:18, _Master_ pisze:

    > Przecież wszyscy już wiedzą że jedynie słusznym jest chmurka.net
    > Działa ślicznie
    >
    > Ale ja czekałem kilka dni na rejestrację. Pechowy jestem podobno ;)

    Na czym polega proces rejestracji?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2023-06-15 13:42:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Na czym polega proces rejestracji?

    Byłeś tam http://news.chmurka.net/ i dlaczego nie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 15. Data: 2023-06-15 14:22:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Cisza. Jakie to symptomatyczne ;-)

  • 16. Data: 2023-06-15 15:36:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 13:11:34 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > A na jaki?

    Zacznij korzystać z Google i życie stanie się proszę

  • 17. Data: 2023-06-15 16:12:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 15:36, Kris pisze:
    > Zacznij korzystać z Google i życie stanie się proszę

    Proszę nie ;p-) bo później będziesz jęczał że nie wiesz kto komu
    odpisuje ;-)

  • 18. Data: 2023-06-16 19:43:40
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Cisza. Jakie to symptomatyczne ;-)

    Bo większości g... to obchodzi.

    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2023-06-17 01:16:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Grzexs <g...@p...fm> writes:

    > Bo większości g... to obchodzi.

    Zasadniczo to rozstrzygnięcie jest IMHO logiczne: jeśli umowa jest
    nieważna, to obie strony zwracają wpłacone kwoty, jedyny problem jest
    z odsetkami, w szczególności jeśli ktoś spłacił więcej niż dostał.

    Problem nie leży w tym, co zrobić z nieważną umową, tylko czy to jest
    sprawiedliwe, że została unieważniona. Oraz jaka dokładnie umowa.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 20. Data: 2023-06-17 13:25:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Problem nie leży w tym, co zrobić z nieważną umową, tylko czy to jest
    > sprawiedliwe, że została unieważniona. Oraz jaka dokładnie umowa.
    > --

    No właśnie.

    Przez wiele lat poplecznicy banksterki domagali się dotrzymywania umów

    A teraz nagle domagają się "sprawiedliwości"

    Sprawiedliwości w logicznym rozumieniu nigdy nie ma i nie będzie w
    dodatku w przepisach UE jest zapisane że klient może więcej niż
    przedsiębiorca. to jest JAWNE złamanie sprawiedliwości.

    Ci poplecznicy zamilkli gdy stan prawny został jasno przedstawiony przez
    SRUE.

    Najpierw straszyli odszkodowaniem za przetrzymywanie kredytu a jak to
    się nie udało to teraz wprowadzają do narracji inflację.

    To ja się pytam czy jak dziś wpłacę do banku 1000 zł a za miesiąc będę
    chciał wypłacić to dostanę więcej + inflacja?