  • 11. Data: 2002-03-20 10:01:23
    Temat: Re: eurokonto www
    Od: Marek Waszcz <m...@p...com>

    On 19 Mar 2002 11:35:54 +0100, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >mam konto w pekao i chcialbym je przeksztalcic w eurokonto www
    >czcialbym uslyszec komentaze od uzytkownikow tego konta
    >prosze o wszystkie uwagi zarowno pozytywne jak i te ktore moglyby mnie
    >zniechecic do tej decyzji

    Jesli nie zalezy Ci na skladaniu przelewow osobiscie w banku to dobra decyzja.
    Masz dostep przez www i w kazdym oddziale oraz sporo bankomatow.
    Pozdrawiam Marek

  • 12. Data: 2002-03-20 12:28:22
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    MichalL wrote:

    > LG i kilka innych banków tez takiego ma w ofercie.

    LG nie ma ubezpieczenia nawet minuty przed zastrzeżeniem, a te kilka
    innych to jakie?
    Karty z prowizją za bezgotówkowe mnie nie interesują...

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-03-20 12:34:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"
    > LG nie ma ubezpieczenia nawet minuty przed zastrzeżeniem, a te kilka
    > innych to jakie?
    > Karty z prowizją za bezgotówkowe mnie nie interesują...

    ubezpieczenie VE w Fortisie ".... obejmuje nieuprawnione transakcje w
    związku z zagubieniem, kradzieżą lub rabunkiem karty, bez użycia kodu PIN,
    na 3 godziny przed zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia wynosi 2 500
    zł."

    o wyplaty z dowolnego bankomatu bez prowizji
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-03-20 12:44:47
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    blad wrote:
> [...]
    > na 3 godziny przed zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia wynosi 2 500

    kochany, my tu o MC tłoczonych...:)

    > o wyplaty z dowolnego bankomatu bez prowizji

    wiem, mam.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-03-20 12:53:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"
    > kochany, my tu o MC tłoczonych...:)

    nie ma o czym gadac - na tym polu oferta jest żadna ;-)) Shell/pekao i LG
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-03-20 12:55:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie ma o czym gadac - na tym polu oferta jest żadna ;-)) Shell/pekao i LG

    A jeszcze MC Concerto chyba jest?

  • 17. Data: 2002-03-20 13:53:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A jeszcze MC Concerto chyba jest?

    chciałęś chyba powiedzieć MC Eurokarta, bo Concerto to jest Visa.

  • 18. Data: 2002-03-20 14:29:39
    Od: "Pops" <p...@o...pl>

    Witam

    Ja ma tam konto i jest OK - troche trzeba poswiecie czasu na wklepywanie
    loginow i cyferek na i z tkoena ale za to czuje sie bezpeczniej.
    Ale ostatnio mysle nad zmiana banku i mysle o PKO BP gdzie jest lepsze
    oprocentowanie.

    A co sadzicie o tym banku i jego superkoncie
    Pozdrrr

  • 19. Data: 2002-03-20 14:31:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    MichalL wrote:

    > Zmieniasz reguly podczas gry ;).

    Uściśliłem po prostu pojęcie "sensowny"

    pzdr

    Tomek

  • 20. Data: 2002-03-20 22:34:10
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

> [...]
    > innych to jakie?
    > Karty z prowizją za bezgotówkowe mnie nie interesują...

    Bez prowizji sa tylko Pekao Shell i LG. Te kilka innych to te z prowizją i
    dlatego ich nie wymienilem.

    MichalL