  • 21. Data: 2002-03-21 09:55:24
    Temat: Re: eurokonto www
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 20 Mar 2002 13:53:39 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >nie ma o czym gadac - na tym polu oferta jest żadna ;-)) Shell/pekao i LG
    >*** blad ***

    LG tez ma prowizje od zagranicznych. W prawdzie w Europie
    uwzgledniajac roznice kursowe do Visy i tak podobno wychodzi
    korzystnie no ale tylko Shell pozwala na na prawde bezprwowizyjne
    Zakupy za granica na MC. No i World Signia oczywisice :-)

    BTW, czy z Partnera da sie zrobic "prepaida", wplacajac jeszcze przed
    zakupami na rachune karty i nie placic zadnych odsetek ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-03-24 06:05:05
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > To chyba bedziesz musial zamknac jedno zeby otworzyc drugie. Przyda sie
    > historia rachunku - zeby nie czekac na zwykla karte maestro 3 miesiace...

    Czekaj czekaj... Czy dobrze rozumiem? Na Maestro debetową w normalnym trybie
    czeka się w Pekao 3 miesiące ???

    ROTFL!

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 23. Data: 2002-03-25 13:44:15
    Od: Artur Fortuna<f...@u...agh.edu.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Czekaj czekaj... Czy dobrze rozumiem? Na Maestro debetową w normalnym trybie
    > czeka się w Pekao 3 miesiące ???

    Teza o 3 miesiącach jest znacznie przesadzona.
    W regulaminie mowa jest o maks. 7 dniach roboczych na wysyłkę pocztą. Licząc od
    zawarcia
    umowy.
    I jeśli mnie pamięć nie myli mieszczą się w tym terminie.

    --
    Artur Fortuna

  • 24. Data: 2002-03-25 13:58:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Teza o 3 miesiącach jest znacznie przesadzona.

    No ale teraz od niedawna tak sie zmienilo...

  • 25. Data: 2002-03-25 14:03:16
    Od: Artur Fortuna<f...@u...agh.edu.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > No ale teraz od niedawna tak sie zmienilo...

    Nie wiem co znaczy "od niedawna". Zakładałem swoje konto w styczniu 2001
    i z cała pewnością czas oczekiwani na Maestro liczył się w dniach, nie miesiącach.
    --
    Artur Fortuna

  • 26. Data: 2002-03-25 14:11:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co znaczy "od niedawna". Zakładałem swoje konto w styczniu 2001
    > i z cała pewnością czas oczekiwani na Maestro liczył się w dniach, nie
    miesiącach.
    > --

    Aktualny [chyba ;)] Regulamin
    http://www.pekao.com.pl/telepekao2s2.xml?/sid=62/005
    367-715827-33449

    Maciej

  • 27. Data: 2002-03-25 14:13:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wiem co znaczy "od niedawna". Zakładałem swoje konto w styczniu 2001
    > i z cała pewnością czas oczekiwani na Maestro liczył się w dniach, nie
    miesiącach.

    od niedawna raczej nie znaczy od 14 miesiecy ;)

  • 28. Data: 2002-03-25 14:40:55
    Od: Artur Fortuna<f...@u...agh.edu.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > miesiącach.

    > od niedawna raczej nie znaczy od 14 miesiecy ;)

    Przepraszam, że nie chcący wywołałem taką dziwaczną dyskusję.
    Chciałem tylko poinformować, że ani teraz ani 14 miesięcy temu czas oczekiwania na
    kartę
    Maestro nie wynosił 3 miesiące.

    --
    Artur Fortuna

  • 29. Data: 2002-03-25 19:57:39
    Od: "Maxcius" <maxcius@_spam_niet_poczta.fm>

    > Przepraszam, że nie chcący wywołałem taką dziwaczną dyskusję.
    > Chciałem tylko poinformować, że ani teraz ani 14 miesięcy temu czas
    oczekiwania na kartę
    > Maestro nie wynosił 3 miesiące.

    Niestety wynosil.Konto zakładałem w listopadzie 2001.
    Czas oczekiwania na maestro wtedy = 3 miesiace. Mozna go było skrocic
    przedstawiajac historie rachunku z innego banku. Zlikwidowalem euokonto
    zwykle i zalozylem euro.www majac nadzieje ze przekazanie papierow w ramach
    jednego banku znacznie przyspieszy sprawe. Nic bardziej mylnego. Po dlugiej
    i wyczerpujacej wymianie maili za posrednictwem wewn. poczty omega dostalem
    karte maestro juz po... 2,5 miesiaca!

    Maxcius

  • 30. Data: 2002-03-27 17:51:43
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Aktualny [chyba ;)] Regulamin
    > http://www.pekao.com.pl/telepekao2s2.xml?/sid=62/005
    367-715827-33449

    > Maciej

    Nieaktualny, bo mowa w nim o Euroczekach. Tak więc nie wiem nadal co sądzić o
    tych 3 miesiącach: w nieaktualnym regulaminie jest mowa o 7 dniach.
    Z drugiej strony byłaby to to pewna forma samobójstwa lub co najmniej
    samookaleczenia: podstawowe narzędzie dostępu do gotówki w banku słynącym z
    przeciągających się kolejek odroczone o 3 miesiące.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl