  • 1. Data: 2002-03-19 08:21:19
    Temat: dwa pytania: Inteligo i BSK
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Wczoraj wieczorem przelałem pieniądze z BSK na konto
    Inteligo. O której godzinie mogę się ich spodziewać?
    Czy są jakieś konkretne godziny, kiedy przelewy
    są księgowane? Myślałem, że wszystko idzie elektronicznie
    i przelew przejdzie niemal natychmiast.

    Drugie pytanie to która karta Inteligo jest od osobistego,
    a która od firmowego? Mam dwie jedna niebieska i jedna
    zielona i nie mam pojęcia która jest która?

    Pozrawiam
    Tobas

  • 2. Data: 2002-03-19 09:34:09
    Temat: Re: dwa pytania: Inteligo i BSK
    Od: <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > a która od firmowego? Mam dwie jedna niebieska i jedna
    > zielona i nie mam pojęcia która jest która?

    1. Dziś po południu 2 lub 3 sesja odpowiednio w okolicach 15 lub 17
    2.
    konto osobiste
    (karta bardziej zielona, jaśniejsza z ciemnym pierścieniem :-)

    konto firmowe
    (karta bardziej niebieska, ciemniejsza z jasnym "pierscieniem)

    ....zostan wladca pierscienia....
    OnLee

  • 3. Data: 2002-03-19 10:15:26
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "Tobas" <t...@N...plusnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy są jakieś konkretne godziny, kiedy przelewy
    > są księgowane? Myślałem, że wszystko idzie elektronicznie

    W oddziale BSK, w którym miałem konto firmowe gwarantowali, że tego samego
    dnia wyjdą przelewy złożone do 11, a bywało, że z powodu "kłopotów z
    systemem" przetrzymali też przelewy złżone i wcześniej. W innych bankach też
    tak miałem.
    Robert

  • 4. Data: 2002-03-19 12:03:15
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Tobas" <t...@N...plusnet.pl> writes:

    > Wczoraj wieczorem przelałem pieniądze z BSK na konto
    > Inteligo.

    E, pewnie Ci się zdaje ;-) Wczoraj wieczorem złożyłeś zlecenie
    przelewu a BSK dokonało przelewu dopiero dzisiaj rano, w trakcie
    pierwszej sesji elixiru. Inteligo je wtedy dostało, teraz musi jeszcze
    zaksięgować (zwykle wczesne popołudnie).

    > O której godzinie mogę się ich spodziewać?
    > Czy są jakieś konkretne godziny, kiedy przelewy
    > są księgowane?

    Trzeba się o to pytać odpowiedniego banku. Znaczenie mają dwie 'godziny':
    - godzina 'wyjścia' z banku źródłowego (do którejś tam - zwykle 11-13
    - przelewy wyjdą 'jeszcze dziś', później wychodzą 'jutro')
    - opóźnienie w księgowaniu w banku docelowym (czyli ile czasu po
    otrzymaniu faktycznie pieniądze zapisują)

    > Myślałem, że wszystko idzie elektronicznie
    > i przelew przejdzie niemal natychmiast.

    Nie. Elixir ma trzy sesje dziennie i przelewy odbywają się w ich
    trakcie. Do tego dochodzą spore opóźnienia w obu bankach.

    Co i tak jest naprawdę niezłym wynikiem, porównując z innymi państwami...

  • 5. Data: 2002-03-19 15:56:38
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

> [...]
    > Czy są jakieś konkretne godziny, kiedy przelewy
    > są księgowane? Myślałem, że wszystko idzie elektronicznie

    OK Przyszło o 16 z minutami
    Sprawdzałem co godzinę :)

    Pozdrawiam
    Tobas