  • 1. Data: 2002-03-19 08:53:00
    Temat: Ktory to bank (Ameryka) - pilna prosba...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Przygotowuje wlasnie Swift do USA,
    niestety sprzedawca nie podal mi nazwy banku,
    a tylko sam numer: 124103799.

    Chce to wyslac za chwile a onie tam teraz smacznie spia...

    Czy ktos potrafi powiedziec mi jaki to bank???

    Z gory dzieki...

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-03-19 08:55:36
    Temat: Re: Ktory to bank (Ameryka) - pilna prosba...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a tylko sam numer: 124103799.
    >
    > Chce to wyslac za chwile a onie tam teraz smacznie spia...
    >
    > Czy ktos potrafi powiedziec mi jaki to bank???

    WELLS FARGO BANK (IDAHO) ?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-19 09:01:00
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    "Jakub Jewuła" napisal:
> [...]
    > a tylko sam numer: 124103799.
    > Chce to wyslac za chwile a onie tam teraz smacznie spia...
    > Czy ktos potrafi powiedziec mi jaki to bank???

    Wells Fargo Bank (Idaho) SWIFT: WFBIUS6S

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-19 09:07:52
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > WELLS FARGO BANK (IDAHO) ?

    Dzieki.
    Moglby ktos jeszcze potwierdzic???

  • 5. Data: 2002-03-19 09:18:15
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wells Fargo Bank (Idaho) SWIFT: WFBIUS6S

    WIELKIE DZIEKI!