  • 1. Data: 2002-03-19 10:23:35
    Temat: LG Net -modernizacja
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Witam wszystkich.
    Właśnie trwają prace nad zmianą systemu LG Net na "szybszy" i "sprawniejszy"
    jak się dowiedziałem w telecentrum. Mogą wystąpić problemy z zakładkami w
    menu. Mnie np. w ogóle nie otwierają się rachunki -akurat najmniej potrzebna
    zakładka w menu :(((.
    Pozdrawiam Wall.

  • 2. Data: 2002-03-19 10:34:00
    Temat: Re: LG Net -modernizacja
    Od: <o...@e...com>

> [...]
    > menu. Mnie np. w ogóle nie otwierają się rachunki -akurat najmniej potrzebna

    Ta modernizacja trwa już niestety od jakiegoś czasu. Oby tym razem była
    skuteczna. Problemy z wejściem do menu rachunki, są od tygodnia. Ech... Popraw
    się LG Banku...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 3. Data: 2002-03-19 11:42:27
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości
    > Ta modernizacja trwa już niestety od jakiegoś czasu. Oby tym razem była
    > skuteczna. Problemy z wejściem do menu rachunki, są od tygodnia. Ech...
> [...]
    No z tym miłym dniem to porzesadziłeś. Nie dość, że u mnie leje jak z cebra
    to jeszcze nie mogę wejść na mój rachunek! A swoją drogą to pani w
    telecentrum uprzejmie mnie poinformowała, że będzie to trwało do końca
    tygodnia.
    Pozdrawiam Wall.