  • 1. Data: 2004-05-05 06:45:19
    Temat: ePKO->Inteligo?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam serdecznie ;-)!
    Jako zagorzaly fan e-superkonta - prowadzonego przez PKO BP SA - z wielkim
    smutkiem powitalem wiadomosc, iz jego dni sa policzone :-(. Wczoraj dotarla
    do mnie - opisywana juz na grupie - przesylka od Inteligo. Prosze o
    SUBIEKTYWNE - obiektywne zreszta tez - opinie, na temat bilansu zyskow i
    strat, jakie moze za soba pociagnac "przesiadka". Chwilowo NIE zamierzam jej
    dokonywac, ale moze "chodzi o to, zeby te plusy nie przeslonily minusow"
    ;-).
    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 2. Data: 2004-05-05 08:25:41
    Temat: Re: ePKO->Inteligo?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jej
    > dokonywac, ale moze "chodzi o to, zeby te plusy nie przeslonily minusow"

    + odpada miesieczna oplata za prowadzenie konta 9,00zl (tych ktorzy maja
    konto by go nie uzywac i "podpadaja" pod oplate 4,99zl pomijam);
    +/- oplata za wydanie karty VE zmienia sie z 15zl/2lata na 0,99zl/mc; w
    zamian karta dziala jak dawna karta wirtualna (za ktora sie placilo
    18zl/rok);
    + odpada oplata 0,50zl za kazde polecenie zaplaty
    + serwis telefoniczny na 0-800 zamiast miedzymiastowej
    + w bankomatach Euronetu mozna sobie ustawic PIN do VE i obejrzec saldo
    konta
    + wyplaty za granica korzystniejsze
    +/- zdrapka jest mniejsza od tokena ;-)), niektorzy twierdza, ze token jest
    bezpieczniejszy, zdrapka darmo token w razie uszkodzenia 200zl
    + skuteczne i szybkie powiadomienia o ruchach na koncie (SMS za 4,99zl/mc)
    - przelewy po 0,99 (ZUS jeszcze drozszy) - minus widze jeden ale za to
    spory...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-05-05 08:44:08
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > + odpada miesieczna oplata za prowadzenie konta 9,00zl (tych ktorzy maja
    > konto by go nie uzywac i "podpadaja" pod oplate 4,99zl pomijam);

    a tych co mieli przez ostatnie 2 i pol roku za 3 zl?
    ja tak mialem

    > +/- oplata za wydanie karty VE zmienia sie z 15zl/2lata na 0,99zl/mc; w
    > zamian karta dziala jak dawna karta wirtualna (za ktora sie placilo
    > 18zl/rok);
    oj ale ktos myslacy wyrobil ta karte wirtualna? ja wolalem ta z mbanku -byla
    znacznie bezpieczniejsza

    > + serwis telefoniczny na 0-800 zamiast miedzymiastowej
    ile razy w zyciu dzwoniles? ja tylko kiedys jak na www nie widzialem
    wszystkich operacji a byly uwzglednione w saldzie - powazny blad ale
    poprawili

    > +/- zdrapka jest mniejsza od tokena ;-)), niektorzy twierdza, ze token
    jest
    > bezpieczniejszy, zdrapka darmo token w razie uszkodzenia 200zl
    ja dwukrotnie wymienialem token za 0 zl !!! i wole jednak token, tzn konto z
    tokenem

    > + skuteczne i szybkie powiadomienia o ruchach na koncie (SMS za 4,99zl/mc)
    o q.... drogo

    > - przelewy po 0,99 (ZUS jeszcze drozszy)
    podstawowy koszt przy duzej ilosci przelewow

    no i wrazenie ogolne z inteligo beee

  • 4. Data: 2004-05-05 09:34:21
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    news wrote:

    > a tych co mieli przez ostatnie 2 i pol roku za 3 zl?
    > ja tak mialem

    gdzie niby tak miales?

    > oj ale ktos myslacy wyrobil ta karte wirtualna? ja wolalem ta z mbanku -byla
    > znacznie bezpieczniejsza

    no tak bo koles pyta o ePKO i iInteligo to ty z mBankiem sie
    wyskakujesz, normalnie jak w kawale o radiu Erewan, pytaja o rozne
    rzeczy, a ty odpowiedz ciagle ta sama

    > ile razy w zyciu dzwoniles? ja tylko kiedys jak na www nie widzialem
    > wszystkich operacji a byly uwzglednione w saldzie - powazny blad ale
    > poprawili

    no wystarczy 1 raz i jak sie laczysz np 10 min to jednak lepiej na 0-800
    niz miedzymiastowa

    > ja dwukrotnie wymienialem token za 0 zl !!! i wole jednak token, tzn konto z
    > tokenem

    w ePKO wymianiales za 0zl?

    > o q.... drogo

    drogo, ale jak checsz mozesz sobie wylaczyc, pozatym serwis jest bardzo
    skuteczny, w mBanku raczej takiego nie masz.

    > no i wrazenie ogolne z inteligo beee

    ogolne wrazenie mam takie ze piszesz pierdoly bo masz konto w mBanku i
    nie przychodzi ci do glowy ze sa jakies inne konta bankowe, ktore moga
    byc w jakims elemencie lepsze niz mBank

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-05-05 09:48:59
    Od: "news" <...@5...pl>

    Czytaj ze zrozumieniem

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci

    > gdzie niby tak miales?

    w e-PKO BP do kwietnia 2004 czyli do konca

    > no tak bo koles pyta o ePKO i iInteligo to ty z mBankiem sie
    > wyskakujesz, normalnie jak w kawale o radiu Erewan, pytaja o rozne
    > rzeczy, a ty odpowiedz ciagle ta sama
    nie zrozumiales, po prostu podaje cene karty wirtualnej z ktorej raczej nikt
    i tak nie korzystal

    > no wystarczy 1 raz i jak sie laczysz np 10 min to jednak lepiej na 0-800
    > niz miedzymiastowa

    tu oczywiscie sie zgodze

    > w ePKO wymianiales za 0zl?
    tak, za posrednictwem oddzialow... za kazdym razem wyswietlacz zachowywal
    sie jak na dyskotece...losowe piksele itp

    > ogolne wrazenie mam takie ze piszesz pierdoly bo masz konto w mBanku i
    > nie przychodzi ci do glowy ze sa jakies inne konta bankowe, ktore moga
    > byc w jakims elemencie lepsze niz mBank

    ale masz klapki na oczach... i mylne wrazenie...
    1. konto w mBanku otworzylem dla ekarty o ktorej zreszta tez pisze w czasie
    przeszlym...zauwazyles?
    2. w e-pko bp bylem od poczatku i gdyby nie migracja do inteligo dalej bym
    byl
    3. do inteligo i tak nie przejde
    4. jest wiele bankow o niebo lepsze jak i od inteligo jak i od mBanku,
    ktorego wcale nie wychwalalem

  • 6. Data: 2004-05-05 09:49:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "news" <...@5...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a tych co mieli przez ostatnie 2 i pol roku za 3 zl?
    > ja tak mialem

    Tez, bo ile mozna byc studentem?
    Kiedys trzeba dorosnac...;-))

    > oj ale ktos myslacy wyrobil ta karte wirtualna? ja wolalem ta z
    mbanku -byla
    > znacznie bezpieczniejsza

    Tylko miales takie wrazenie...
    Wrazenie wazna rzecz ;-)

    > ile razy w zyciu dzwoniles? ja tylko kiedys jak na www nie widzialem
    > wszystkich operacji a byly uwzglednione w saldzie - powazny blad ale
    > poprawili

    A tak z raz na kwartal by sie znalazlo...

    > jest
    > ja dwukrotnie wymienialem token za 0 zl !!! i wole jednak token, tzn konto
    > tokenem

    Ale nie bardzo wiesz dlaczego, prawda?
    Po prostu wolisz
    Wrazenie wazna rzecz...;-)

    > o q.... drogo

    Zawsze mozesz wybrac wariant mBankowy - za darmo i bez powiadomien...;-)
    Jesli ci krew tezeje w zylach na mysl, ze za cos trzeba zaplacic....

    > podstawowy koszt przy duzej ilosci przelewow
    >
    > no i wrazenie ogolne z inteligo beee

    Wrazenie wazna rzecz ;-)

    Ale tych argumentow nasypales, ze ho ho...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-05-05 09:49:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

    > - przelewy po 0,99 (ZUS jeszcze drozszy) - minus widze jeden ale za to
    > spory...

    Olbrzymim minusem jest KOLEJNA zmiana numeru konta - akurat jak
    podalem "kontrahentom" zmieniony numer w ePKO. Wlasnie numer konta
    (podobnie jak numer telefonu) jest tym, co wielu ludzi trzyma przy
    danym banku. A jak juz podawac nowy, to mozna w innym banku...

    No i te cholerne zdrapki. Tym bardziej, ze, jak rozumiem, na poczatku
    bedzie sie mozna logowac do inteligo z uzyciem tokena. Nie mogloby
    tak zostac?

    MJ

  • 8. Data: 2004-05-05 10:06:27
    Od: "news" <...@5...pl>

    > Tez, bo ile mozna byc studentem?
    > Kiedys trzeba dorosnac...;-))

    dla nich zawsze bylem studnentem i "nigdy nie doroslem"
    coz mieli dziure ale to ich problem

    > mbanku -byla
    >
    > Tylko miales takie wrazenie...
    > Wrazenie wazna rzecz ;-)

    zlosliwie piszesz, ale przyznasz ze podpiecie karty pod glowne konto nie
    jest rozsadnym rozwiazaniem?

    > wole jednak token, tzn konto z tokenem
    >
    > Ale nie bardzo wiesz dlaczego, prawda?
    > Po prostu wolisz
    > Wrazenie wazna rzecz...;-)

    tak sie sklada ze wiem dlaczego, ale to moja wiedza i niekoniecznie musze
    sie dzielic z kims kto ma klapki na oczach

    powiadamianie to tak jak CitiGsm...zbyteczne a kosztuje

    > Ale tych argumentow nasypales, ze ho ho...;-)

    wystarczy 0,99 za przelew? np przy 10 przelewach to juz robi sie sumka, a do
    tej pory przypominam koszt calkowity posiadania konta to 3 zl/miesiac, wiec
    nie widze powodu aby przechodzic do inteligo, zreszta od 2 lat mam
    wypracowane inne konto ktore teraz wskoczylo na nr 1 w wyniku smierci e-pko
    bp

    R.I.P.

    aha i te twoje wrazenia wazna rzecz hehe

  • 9. Data: 2004-05-05 10:11:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > podalem "kontrahentom" zmieniony numer w ePKO. Wlasnie numer konta
    > (podobnie jak numer telefonu) jest tym, co wielu ludzi trzyma przy

    Chyba ci sie numer konta z numerem telefonu pomylil....;-)
    Ja rozumiem, ze koniecznosc zmiany numeru konta jest jakas tam niewygoda,
    ale zeby sie trzymac banku dla numeru konta to.... mi wyglada, ze nie jestes
    w stanie wymyslec jakiegos logicznego argumentu tylko gusla uprawiasz...;-)

    > No i te cholerne zdrapki.

    Jak rozumiem, glowna wada zdrapek jest ich "cholernosc"?
    ;-)

    > Tym bardziej, ze, jak rozumiem, na poczatku
    > bedzie sie mozna logowac do inteligo z uzyciem tokena. Nie mogloby
    > tak zostac?

    Tez bym wolal token, ktory juz mam.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2004-05-05 10:17:55
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > zlosliwie piszesz, ale przyznasz ze podpiecie karty pod glowne konto nie
    > jest rozsadnym rozwiazaniem?

    Po prostu nie wiesz, ze tak naprawde ekarta mBanku tez byla podpieta do
    eKonta.
    Znane sa przypadki kiedy mBank sciagal naleznosc z eKonta gdy na subkoncie
    eKarty bylo pusto.
    Dlatego pisalem o wrazeniu bezpieczenstwa.

    A temu panu juz dziekujemy...

    --
    Pozdrowienia
    ---