    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ePKO->Inteligo?
    Date: Wed, 5 May 2004 10:25:41 +0200

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c7a2ii$65g$1@bandai.magma-net.pl...
    > Witam serdecznie ;-)!
    > Jako zagorzaly fan e-superkonta - prowadzonego przez PKO BP SA - z wielkim
    > smutkiem powitalem wiadomosc, iz jego dni sa policzone :-(. Wczoraj
    dotarla
    > do mnie - opisywana juz na grupie - przesylka od Inteligo. Prosze o
    > SUBIEKTYWNE - obiektywne zreszta tez - opinie, na temat bilansu zyskow i
    > strat, jakie moze za soba pociagnac "przesiadka". Chwilowo NIE zamierzam
    jej
    > dokonywac, ale moze "chodzi o to, zeby te plusy nie przeslonily minusow"

    + odpada miesieczna oplata za prowadzenie konta 9,00zl (tych ktorzy maja
    konto by go nie uzywac i "podpadaja" pod oplate 4,99zl pomijam);
    +/- oplata za wydanie karty VE zmienia sie z 15zl/2lata na 0,99zl/mc; w
    zamian karta dziala jak dawna karta wirtualna (za ktora sie placilo
    18zl/rok);
    + odpada oplata 0,50zl za kazde polecenie zaplaty
    + serwis telefoniczny na 0-800 zamiast miedzymiastowej
    + w bankomatach Euronetu mozna sobie ustawic PIN do VE i obejrzec saldo
    konta
    + wyplaty za granica korzystniejsze
    +/- zdrapka jest mniejsza od tokena ;-)), niektorzy twierdza, ze token jest
    bezpieczniejszy, zdrapka darmo token w razie uszkodzenia 200zl
    + skuteczne i szybkie powiadomienia o ruchach na koncie (SMS za 4,99zl/mc)
    - przelewy po 0,99 (ZUS jeszcze drozszy) - minus widze jeden ale za to
    spory...

    --
    Pozdrowienia
    ---