  • 11. Data: 2004-05-05 10:28:01
    Temat: Re: ePKO->Inteligo?
    Od: "news" <...@5...pl>

    > A temu panu juz dziekujemy...

    wow !!!
    wlacz klime bo cierpliwosc tracisz

    milego uzytkowania inteligo hehe

  • 12. Data: 2004-05-05 12:50:06
    Od: "mk" <m...@p...oonet.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c7a2ii$65g$1@bandai.magma-net.pl...
    > Witam serdecznie ;-)!
    > Jako zagorzaly fan e-superkonta - prowadzonego przez PKO BP SA - z wielkim
    > smutkiem powitalem wiadomosc, iz jego dni sa policzone :-(. Wczoraj
    dotarla
    > do mnie - opisywana juz na grupie - przesylka od Inteligo. Prosze o
    > SUBIEKTYWNE - obiektywne zreszta tez - opinie, na temat bilansu zyskow i
    > strat, jakie moze za soba pociagnac "przesiadka". Chwilowo NIE zamierzam
    jej
    > dokonywac, ale moze "chodzi o to, zeby te plusy nie przeslonily minusow"
    W e-pko wpłaty gotówkowe na rachunek w banku pojawiały sie niemal
    natychmiast dostępne przez www w inteligo trzeba czekać na sesję.
    Mirekk

  • 13. Data: 2004-05-05 13:08:03
    Od: "Michał Piątosa" <M...@a...pl>

    W Inteligo przelewy na konta zdefiniowane można robić bez zdrapki (jedynym
    zabezpieczeniem jest hasło). Dość to niebezpieczne. Niby można NIE definiować
    rachunków, ale wtedy funkcjonalność cierpi

    Michał

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2004-05-05 13:13:27
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Wed, 05 May 2004 15:08:03 +0200, Michał Piątosa
    <M...@a...pl> napisał:

> [...]
    > zabezpieczeniem jest hasło). Dość to niebezpieczne. Niby można NIE
    > definiować
    > rachunków, ale wtedy funkcjonalność cierpi

    Już to rozwiązano: definiujesz odbiorcę (bez zdrapki, ale wszystkie dane
    masz w systemie) i potem potwierdzasz przelew kodem. Co komu wygodnie.

    ---
    Pozdrawiam
    Sebcz
    ---
    zanim napiszesz na 'priv', zdejmij kapelusz :)

  • 15. Data: 2004-05-05 13:41:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Michał Piątosa" <M...@a...pl> writes:

    > W Inteligo przelewy na konta zdefiniowane można robić bez zdrapki
    > (jedynym zabezpieczeniem jest hasło). Dość to niebezpieczne. Niby
    > można NIE definiować rachunków, ale wtedy funkcjonalność cierpi

    Akurat w inteligo mozna i tak, i tak. To w mbanku nie mozna sobie
    zdefiniowac numeru jakiegos konta w sposob taki, zeby przelewy trzeba
    bylo potwierdzac zdrapka.

    MJ

  • 16. Data: 2004-05-05 14:27:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > Już to rozwiązano: definiujesz odbiorcę (bez zdrapki, ale wszystkie dane
    > masz w systemie) i potem potwierdzasz przelew kodem. Co komu wygodnie.

    Ale czy do tak zdefiniowanego odbiorcy dostaniesz sie przez WAP lub telefon?
    Na razie widze, ze odbiorca usuniety z Platnosci przez WWW znika tez z
    Platnosci przez WAP.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2004-05-05 14:37:31
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ale czy do tak zdefiniowanego odbiorcy dostaniesz sie przez WAP lub
    > telefon?
    > Na razie widze, ze odbiorca usuniety z Platnosci przez WWW znika tez z
    > Platnosci przez WAP.

    Niestety nie, stoi tam tak: "Jeżeli chcesz dokonywać płatności _również_
    przez automatyczny serwis telefoniczny i WAP, kliknij przycisk
    "Udostępnij".
    Podkreślam słowo 'również' - co oznacza, że musi być zdefiniowana najpierw
    płatność www.
    Możliwe, że jest to do wykonania poprzez operatora, ale nie sprawdzałem,
    nic jeszcze tak nie przelewałem.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-05-05 16:47:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > płatność www.
    > Możliwe, że jest to do wykonania poprzez operatora, ale nie sprawdzałem,

    Czyli jednak albo wygoda albo bezpieczenstwo.
    Jesli chce miec mozliwosc korzystania z WAP/telefon to musze zrezygnowac z
    bezpiecznej listy odbiorcow na rzecz mniej bezpiecznej listy platnosci.
    :-((

    --
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2004-05-05 16:53:08
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > Jesli chce miec mozliwosc korzystania z WAP/telefon to musze zrezygnowac
    > bezpiecznej listy odbiorcow na rzecz mniej bezpiecznej listy platnosci.

    A może ich tak mailnąć tym? Może wprowadzą, jak zwykle: nagle i nie
    chwaląc się ?

    --
    ---
    Pozdrawiam