    From: "news" <...@5...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ePKO->Inteligo?
    Date: Wed, 5 May 2004 11:48:59 +0200
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    Czytaj ze zrozumieniem

    Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci
    news:c7ace7$gel$1@wulkan.npnet.org...

    > gdzie niby tak miales?

    w e-PKO BP do kwietnia 2004 czyli do konca

    > no tak bo koles pyta o ePKO i iInteligo to ty z mBankiem sie
    > wyskakujesz, normalnie jak w kawale o radiu Erewan, pytaja o rozne
    > rzeczy, a ty odpowiedz ciagle ta sama
    nie zrozumiales, po prostu podaje cene karty wirtualnej z ktorej raczej nikt
    i tak nie korzystal

    > no wystarczy 1 raz i jak sie laczysz np 10 min to jednak lepiej na 0-800
    > niz miedzymiastowa

    tu oczywiscie sie zgodze

    > w ePKO wymianiales za 0zl?
    tak, za posrednictwem oddzialow... za kazdym razem wyswietlacz zachowywal
    sie jak na dyskotece...losowe piksele itp

    > ogolne wrazenie mam takie ze piszesz pierdoly bo masz konto w mBanku i
    > nie przychodzi ci do glowy ze sa jakies inne konta bankowe, ktore moga
    > byc w jakims elemencie lepsze niz mBank

    ale masz klapki na oczach... i mylne wrazenie...
    1. konto w mBanku otworzylem dla ekarty o ktorej zreszta tez pisze w czasie
    przeszlym...zauwazyles?
    2. w e-pko bp bylem od poczatku i gdyby nie migracja do inteligo dalej bym
    byl
    3. do inteligo i tak nie przejde
    4. jest wiele bankow o niebo lepsze jak i od inteligo jak i od mBanku,
    ktorego wcale nie wychwalalem