  • 1. Data: 2004-05-04 21:08:17
    Temat: Pośrednictwo Expander'a - opinie, uwagi...
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów korzystał z usług Expander'a
    (www.expander.pl) podczas poszukiwania dla siebie produktów finansowych? Mam
    na myśli pośrednictwo przez ich biura regionalne.

    Proszę o opinie i ewentualne uwagi.

    WojtekPL
    ==============
    gg:388081

  • 2. Data: 2004-05-04 21:31:59
    Temat: Re: Pośrednictwo Expander'a - opinie, uwagi...
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-04 23:08, Wojtek PL wrote:
    > Proszę o opinie i ewentualne uwagi.

    A właśnie, Glenn, podczas ostatniego weekendu ;-), po konsultacjach z
    fachowcami, przemyślałam ponownie a dogłębnie kwestię niezależności
    doradców Expandera. Wyrobiłam sobie nową opinię ;-)
    Otóż z rozkoszą przyznaję Ci rację - nie działaja dla dobra Klienta... ;-))
    Nie dysponuję jednakże żadnymi dowodami ;-)
    Pozdro.
    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-05-05 10:20:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Otóż z rozkoszą przyznaję Ci rację - nie działaja dla dobra Klienta...
    ;-))
    > Nie dysponuję jednakże żadnymi dowodami ;-)

    Powiem Ci, że ja też nie dysponuję. To tylko moja podejrzliwa natura kazała
    mi sceptycznie podchodzić do założenia, że pośrednik działa jednocześnie dla
    dobra swojego oraz dobra klienta ;-)))) Jakoś mi się to nie zgadzało ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn