  • 1. Data: 2004-05-04 21:31:12
    Temat: Banki czynne w soboty?
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Ktore banki maja oddzialy otwarte w soboty?
    Chcialem otworzyc konto w multi, ale
    w soboty nie pracuja:(

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-04 21:33:14
    Temat: Re: Banki czynne w soboty?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...com> wrote:
    > w soboty nie pracuja:(

    to zaloz przez Internet ;))))

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-04 21:38:29
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    napisał w wiadomości news:c792a3$1ml$1@news.onet.pl...

    > to zaloz przez Internet ;))))

    Przez Internet to mam w mB i dlatego pomyslalem o Multi;)
    Po to chce miec konto w banku z oddzialami
    by od czasu do czasu korzystac z oddzialu.
    A czas mialbym w zasadzie w sobote.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2004-05-04 21:47:27
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 5/4/2004 11:38 PM, Użytkownik Marcin napisał:

    > Po to chce miec konto w banku z oddzialami
    > by od czasu do czasu korzystac z oddzialu.
    > A czas mialbym w zasadzie w sobote.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin
    W większych miastach otwarte są niektóre placówki PKO BP. Poza tym są
    jeszcze różne banki w hipermarketach.

  • 5. Data: 2004-05-05 04:40:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin <n...@n...com> wrote:

    > Ktore banki maja oddzialy otwarte w soboty?

    Niektóre PKO BP, większość PEKAO SA.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-05-05 04:49:35
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Lukas

  • 7. Data: 2004-05-05 06:24:59
    Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > Ktore banki maja oddzialy otwarte w soboty?
    > Chcialem otworzyc konto w multi, ale
    > w soboty nie pracuja:(

    np. Bank Spoldzielczy w Wieliczce ;)
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2004-05-05 07:13:49
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    > W większych miastach otwarte są niektóre placówki PKO BP. Poza tym są
    > jeszcze różne banki w hipermarketach.

    Niektóre Millenium.Ten w Klifie w Warszawie jest nawet czynny w niedziele !

  • 9. Data: 2004-05-05 10:49:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Marcin Ozdzinski napisał:

    > Niektóre Millenium.Ten w Klifie w Warszawie jest nawet czynny w niedziele !

    W Sadyba Best Mall też. Prawda, Słowi ? ;-)

  • 10. Data: 2004-05-05 10:49:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Przez Internet to mam w mB i dlatego pomyslalem o Multi;)
    > Po to chce miec konto w banku z oddzialami
    > by od czasu do czasu korzystac z oddzialu.
    > A czas mialbym w zasadzie w sobote.

    To załóż konto _w_Multibanku_ przez internet.