    From: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eKarta zamknięta przez bank - miał ktoś taki numer?
    Date: Tue, 18 Dec 2007 21:33:01 +0100

    Z napisał(a):
    > "Duke" <d...@u...pl> wrote in message

    > Mam to samo. Super, ze ich prosilem o takie uszczesciwienie na sile.
    > Wyjechalem za granice zadowolony z posiadania e-karty, ktora bede mogl uzyc
    > w miare potrzeby, a tu taki numer. No to sobie na mnie nie zarobia - ich
    > strata.
    >
    > pozdr

    Napisze więcej,
    Dziś złożyłem reklamację o zawrotną kwotę 12,14 PLN która była na starej
    ekarcie. (Taka pozostałość po ostatniej płatności)

    Karta "Zamknięta przez bank", saldo na karcie 0,00 PLN
    ale w blokadach widać pod datą ostatniego zasilenia w ww kwotę
    zablokowaną do 31-12-2049 z tytułem "Zasilenie ekarty <nr starej
    ekarty>" i o tą astronomiczną kwotę są pomniejszone dostępne środki na
    eKoncie.

    Widać, że to bank a nie koszary. Pan kapral opier* by za przyniesienie
    nierozładowanej broni.

    I druga sprawa. Historia operacji na starej ekarcie wyświetla się u mnie
    z błędem kwota jest pokazana w PLN a symbol waluty jest wzięty z waluty
    transakcji (USD). W szczegółach widać skąd się to wzięło ale z listy
    operacji to wygląda intrygująco. Za co ja tyle zapłaciłem? :-)

    Czy ktoś jeszcze tak miał?

    Podchodzę do tego spokojnie, bo kwota nikczemna ale skrzywienie zawodowe
    nie pozwala tego tak zostawić.

    Rafał